ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Організація торгівлі та комерційна логістика»

Мета навчальної дисципліни формування у здобувачів вищої освіти спеціальності  076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" освітньої програми "Організація торгівлі та комерційна логістика" сучасної системи теоретичних поглядів та спеціальних знань у галузі управління продажем, набуття практичних навичок щодо управління продажем на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективності діяльності підприємства.
Завдання: засвоєння теоретичних та організаційних основ управління продажем, розуміння сутності системи продажу та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища, розуміння закономірностей розвитку управління продажем в ринкових умовах, системи управління продажем підприємства,  методів маркетингу в управління продажем.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати
загальні компетентності:

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК 1).

Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях (ЗК 2).

Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово (ЗК 3).

Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел (ЗК 6).

Здатність працювати в команді (ЗК 7).

Здатність виявляти ініціативу та підприємливість (ЗК 8).

фахові компетентності:

Критичне осмислення теоретичних засад управління продажем (СК 1).

Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо оперативного та стратегічного управління продажем (СК 2).

Здатність застосовувати інноваційні підходи в маркетинговому аналізі та оцінці програми продажу (СК 4).

Здатність здійснювати діяльність з дотриманням вимог нормативно-правових документів у сфері продажу (СК 6).

Здатність визначати і виконувати професійні завдання щодо організації системи продажу підприємства (СК 7).

Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон’юктури ринків і результатів діяльності в сфері управління продажем з урахуванням ризиків (СК 10).

Характеристика навчальної дисципліни: вибіркова, 4-й рік підготовки, 7-й семестр.

Загальна кількість годин - 90 годин, з них
для здобувачів денної форми навчання лекції - 14 годин, практичні, семінарські - 14 годин, інші -  години, самостіна робота - 60 годин;
для здобувачів заочної форми навчання лекції - 4 години, практичні, семінарські - 2 години, самостіна робота - 84 години.
Вид контролю - залік