Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Управління посередницькою діяльністю» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка та організація електронної торгівлі та біржової діяльності ».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є теорія і методологія управління посередницькою діяльністю.

Міждисциплінарні зв’язки: дисципліни, що передують вивченню цієї дисципліни – «Менеджмент», «Маркетинг», «Економіка та організація торгівлі та біржової діяльності».

Мета вивчення дисципліни: формування теоретичних і прикладних знань у про зміст та особливості управління діяльністю посередницькими підприємствами.

Завдання навчальної дисципліни є  вивчення системи взаємовідносин посередницьких структур з виробниками і споживачами товарів і послуг; набуття вмінь і навичок творчого пошуку резервів і способів підвищення ефективності діяльності посередників.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

1.Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

2.Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

3.Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

 

фахові компетентності:

1.Знання та розуміння предметної області управлінської діяльності посередницьких підприємств.

2.Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність приймати обґрунтовані рішення.

3.Здатність до формування попиту споживачів на продукцію та послуги.

4.Здатність до здійснення оцінки ефективності діяльності посередницьких підприємств в умовах сучасної ринкової економіки.

Очікувані програмні результати навчання:

1.Студенти здатні застосовувати знання у практичних ситуаціях.

2.Вміють виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

3. Знають сутність та основні поняття діяльності посередницьких підприємств.

4.Вміють аналізувати та планувати доходи та витрати посередницьких підприємств.

 Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

Змістовий модуль 1. Теоретичні основи управління діяльністю посередницькими підприємствами.

Змістовий модуль 2. Економічні аспекти діяльності посередницьких підприємств.