Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія і методика дошкільного навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення» є озброєння студентів теоретично-методологічними знаннями та практичними навичками, необхідними для навчання та виховання дітей з тяжкими порушеннями мовлення, і науково обґрунтованого здійснення корекційно-виховної роботи в закладах дошкільної освіти для осіб з порушеннями мовлення, відповідно до вимог розвитку сучасної освіти.

 Завдання вивчення дисципліни:

1) надати студентам теоретичні знання щодо змісту, методів і прийомів організації роботи щодо розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення;

2) систематизувати та поглибити знання студентів щодо особливостей розвитку, виховання та формування основних знань, умінь і навичок у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення;

3) ознайомити студентів з питаннями організації корекційно-виховної роботи, створення предметно-розвивального середовища та принципами  побудови навчально-корекційних програм у спеціальних закладах дошкільної освіти;

4) сформувати усвідомлене розуміння основних напрямків корекційно-педагогічної роботи з формування основних компетенцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення;

5) навчити студентів творчо підходити до реалізації освітніх корекційних завдань з розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення, враховуючи вікові та індивідуальні особливості розвитку кожної дитини.

Навчання ведеться на платформі Zoom