Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія і методика дошкільного навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення» є озброєння студентів теоретично-методологічними знаннями та практичними навичками, необхідними для навчання та виховання дітей з тяжкими порушеннями мовлення, і науково обґрунтованого здійснення корекційно-виховної роботи в закладах дошкільної освіти для осіб з порушеннями мовлення, відповідно до вимог розвитку сучасної освіти.
Завдання вивчення дисципліни:
1) надати студентам теоретичні знання щодо змісту, методів і прийомів організації роботи щодо розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення;
2) систематизувати та поглибити знання студентів щодо особливостей розвитку, виховання та формування основних знань, умінь і навичок у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення;
3) ознайомити студентів з питаннями організації корекційно-виховної роботи, створення предметно-розвивального середовища та принципами побудови навчально-корекційних програм у спеціальних закладах дошкільної освіти;
4) сформувати усвідомлене розуміння основних напрямків корекційно-педагогічної роботи з формування основних компетенцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення;
5) навчити студентів творчо підходити до реалізації освітніх корекційних завдань з розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення, враховуючи вікові та індивідуальні особливості розвитку кожної дитини.
Навчання ведеться на платформі Zoom
- Викладач: Скрипниченко Світлана