Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедичні технології» є формування у студентів теоретико-методологічних знань щодо виявлення й відмежування порушень мовленнєвого розвитку та провідних напрямків виправлення порушень мовлення за допомогою педагогічних методик корекційного впливу, а також професійних компетентностей в області логопедичних технологій обстеження та корекційно-компенсуючого навчання осіб з особливими освітніми потребами.
Завдання вивчення дисципліни:
1) створити у студентів системні уявлення про сутність і теоретичні основи логопедичного обстеження дітей-логопатів різного віку;
2) сформувати у студентів вміння враховувати загальні та специфічні закономірності становлення і розвитку мовленнєвої функції у дітей;
3) систематизувати та поглибити знання студентів щодо виявлення й відмежування порушеного мовленнєвого розвитку та провідних напрямків виправлення порушень мовлення за допомогою педагогічних методик корекційного впливу;
4) створити умови для оволодіння студентами логопедичними технологіями корекції звуковимови, дихання, голосу, артикуляційної моторики, темпо-ритмічної та інтонаційної організації мовлення;
5) навчити студентів аналізувати і оцінювати результати діагностичного обстеження та проведеної корекційної роботи.
Навчання ведеться на двох платформах:
https://classroom.google.com/u/0/c/OTIwODYzNDc5OTda
https://us04web.zoom.us/j/4802873620?pwd=OWtjMGs2eDBPU3NpWStuNVcwUmRkZz09
- Викладач: Гавриленко Олена