Метою вивчення навчальної дисципліни «Соціальна та політична психологія» є формування у студентів наукового уявлення про предмет, методи та завдання соціальної та політичної психології, її основні категорії, висвітлення методологічних засад та забезпечення поглибленого розуміння студентами особливостей розвитку соціальної психології та політичної психології як науки.

 

Очікувані результати навчання

ЗК1 – здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК2 – знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;

ЗК3 – навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;

ЗК8 – навички міжособистісної взаємодії;

ЗК9 – здатність працювати в команді;

ЗК10 – здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

 

Фахові (спеціальні компетентності):

СК1 – здатність оперувати категоріально-понятійним апаратом психології;

СК2 – здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розуміння природи виникнення, функціонування та розвитку психічних явищ;

СК3 – здатність до розуміння природи поведінки, діяльності та вчинків;

СК4 – здатність самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати психологічну інформацію з різних джерел.

 

Програмні результати:

ПРН1 – аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання.

ПРН2 – розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань.

ПРН3 – здійснювати пошук інформації з різних джерел, у т.ч. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, для вирішення професійних завдань.

ПРН9 – пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання.

ПРН10 – формулювати думку логічно, доступно, дискутувати,  обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника.

ПРН13 – взаємодіяти, вступати у комунікацію, бути зрозумілим, толерантно ставитися до осіб, що мають інші культуральні чи гендерно-вікові відмінності.

ПРН14 – ефективно виконувати різні ролі у команді у процесі вирішення фахових завдань, у тому числі демонструвати лідерські якості.

ПРН15 – відповідально ставитися до професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.

ПРН17 – демонструвати соціально відповідальну та свідому поведінку, слідувати гуманістичним та демократичним цінностям у професійній та громадській діяльності.