Метою вивчення навчальної дисципліни «Експериментальної психології» є ознайомлення студентів із теоретичними основами експериментальної психології. Студенти мають виявити уміння здійснювати психологічне експериментальне дослідження, опираючись на основні і додаткові методи дослідження, оволодіти плануванням експерименту, кваліфікованою інтерпретацією їх результатів у конкретних дослідницьких завданнях, засвоїти правила оформлення дослідницьких звітів.
Очікувані результати навчання
Загальні компетентності:
ЗК1 – здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК2 – знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;
ЗК3 – навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;
ЗК5 – здатність бути критичним і самокритичним.
ЗК6 – здатність приймати обґрунтовані рішення;
ЗК7 – здатність генерувати нові ідеї (креативність);
ЗК8 – навички міжособистісної взаємодії;
ЗК9 – здатність працювати в команді.
Фахові (спеціальні компетентності):
СК1 – здатність оперувати категоріально-понятійним апаратом психології;
СК2 – здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розуміння природи виникнення, функціонування та розвитку психічних явищ;
СК3 – здатність до розуміння природи поведінки, діяльності та вчинків;
СК5 – здатність використовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій;
СК6 – здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження;
СК7 – здатність аналізувати та систематизувати одержані результати, формулювати аргументовані висновки та рекомендації;
СК10 – здатність дотримуватися норм професійної етики;
СК11 – здатність до особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
Програмні результати:
ПР1 – аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання.
ПР2 – розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань.
ПР4 – обґрунтовувати власну позицію, робити самостійні висновки за результатами власних досліджень і аналізу літературних джерел.
ПР5 – обирати та застосовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій (тести, опитувальники, проективні методики тощо) психологічного дослідження та технології психологічної допомоги.
ПР6 – формулювати мету, завдання дослідження, володіти навичками збору первинного матеріалу, дотримуватися процедури дослідження.
ПР7 – рефлексувати та критично оцінювати достовірність одержаних результатів психологічного дослідження, формулювати аргументовані висновки.
ПР8 – презентувати результати власних досліджень усно / письмово для фахівців і нефахівців.
ПР9 – пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання.
ПР10 – формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника.
ПР13 – взаємодіяти, вступати у комунікацію, бути зрозумілим, толерантно ставитися до осіб, що мають інші культуральні чи гендерно-вікові відмінності.
ПР14 – ефективно виконувати різні ролі у команді у процесі вирішення фахових завдань, у тому числі демонструвати лідерські якості.
ПР15 – відповідально ставитися до професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
ПР16 – знати, розуміти та дотримуватися етичних принципів професійної діяльності психолога.
- Teacher: Владислав Коваль