Метою вивчення навчальної дисципліни «Експериментальної психології» є ознайомлення студентів із теоретичними основами експериментальної психології. Студенти мають виявити уміння здійснювати психологічне експериментальне дослідження, опираючись на основні і додаткові методи дослідження, оволодіти плануванням експерименту, кваліфікованою інтерпретацією їх результатів у конкретних дослідницьких завданнях, засвоїти правила оформлення дослідницьких звітів.

 

Очікувані результати навчання

Загальні компетентності:

ЗК1 – здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК2 – знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;

ЗК3 – навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;

ЗК5 – здатність бути критичним і самокритичним.

ЗК6 – здатність приймати обґрунтовані рішення;

ЗК7 – здатність генерувати нові ідеї (креативність);

ЗК8 – навички міжособистісної взаємодії;

ЗК9 – здатність працювати в команді.

 

Фахові (спеціальні компетентності):

СК1 – здатність оперувати категоріально-понятійним апаратом психології;

СК2 – здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розуміння природи виникнення, функціонування та розвитку психічних явищ;

СК3 – здатність до розуміння природи поведінки, діяльності та вчинків;

СК5 – здатність використовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій;

СК6 – здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження;

СК7 – здатність аналізувати та систематизувати одержані результати, формулювати аргументовані висновки та рекомендації;

СК10 – здатність дотримуватися норм професійної етики;

СК11 – здатність до особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.

 

Програмні результати:

ПР1 – аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання.

ПР2 – розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань.

ПР4 – обґрунтовувати власну позицію, робити самостійні висновки за результатами власних досліджень і аналізу літературних джерел.

ПР5 – обирати та застосовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій (тести, опитувальники, проективні методики тощо) психологічного дослідження та технології психологічної допомоги.

ПР6 – формулювати мету, завдання дослідження, володіти навичками збору первинного матеріалу, дотримуватися процедури дослідження.

ПР7 – рефлексувати та критично оцінювати достовірність одержаних результатів психологічного дослідження, формулювати аргументовані висновки.

ПР8 – презентувати результати власних досліджень усно / письмово для фахівців і нефахівців.

ПР9 – пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання.

ПР10 – формулювати думку логічно, доступно, дискутувати,  обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника.

ПР13 – взаємодіяти, вступати у комунікацію, бути зрозумілим, толерантно ставитися до осіб, що мають інші культуральні чи гендерно-вікові відмінності.

ПР14 – ефективно виконувати різні ролі у команді у процесі вирішення фахових завдань, у тому числі демонструвати лідерські якості.

ПР15 – відповідально ставитися до професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.

ПР16 – знати, розуміти та дотримуватися етичних принципів професійної діяльності психолога.