програма з дисципліни Економіка підприємства для студентів спеціальності 051 Економіка за освітніми програмами Управління персоналом та економіка праці, Митна справа

Мета: формування у майбутніх фахівців комплексу теоретичних знань, практичних вмінь та навичок з економіки підприємства щодо здійснення аналізу основних техніко-економічних показників, виявлення резервів виробництва і на цій основі обґрунтування заходів з підвищення ефективності діяльності підприємства.

Завдання: оволодіння студентами економічними інструментами та необхідними методиками розрахунку показників стану та ефективності використання окремих складових виробничо-ресурсного потенціалу підприємства, витрат й фінансово-економічних результатів діяльності підприємств.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

загальні компетентності:

- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

- здатність приймати обґрунтовані рішення;

фахові компетентності:

- здатність самостійно виявляти проблеми економічного характеру при аналізі конкретних ситуацій, пропонувати способи їх вирішення;

- здатність виявляти закономірності функціонування сучасної економіки на мікро- та макрорівні;

- здатність проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання та стану функціональних підсистем підприємств, організацій та установ.

очікувані програмні результати навчання:

- вміє використовувати аналітичний та методичний інструментарій для розуміння логіки прийняття господарчих рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади);

- вміє проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники які характеризують результативність їх діяльності;

- здатний ідентифікувати джерела та розуміти методологію визначення і методи отримання соціально-економічних даних, збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та соціальні показники;

- розуміє та здатний самостійно формувати зміст, структуру і висновки наукових та аналітичних текстів з економіки;

- вміє абстрактно мислити, застосовувати аналіз та синтез для виявлення ключових характеристик економічних систем різного рівня, а також особливостей поведінки їх суб’єктів.