Мета викладання навчальної дисципліни «Фізична терапія та ерготерапія в акушерстві, гінекології та андрології»:

– розкрити сфери застосування засобів фізичної реабілітації задля подолання впливу негативних факторів, з якими може зіткнутися організм вагітної жінки і які можуть негативно вплинути на організм плоду;

– розкрити сфери застосування засобів фізичної реабілітації задля подолання впливу патогенних факторів на організм гінекологічних хворих;

– сформувати у студентів компетентні сну орієнтацію на властивість до використання знань та вмінь, що були отримані та, нарешті, проявляти особистісні якості для успішної професійної діяльності

Основними завданнями вивчення дисципліни «Фізична терапія та ерготерапія в акушерстві, гінекології та андрології»: є наступні дескриптори:

– знання теоретичних основ фізичної реабілітації;                                         

– засвоєння принципів застосування фізичної реабілітації в терапії, педіатрії, неврології, хірургії, акушерстві і гінекології, травматології;           

– набуття студентами практичних умінь із застосування засобів фізичної реабілітації на стаціонарному, поліклінічному та санаторному етапах відновлювального періоду реабілітації вагітних та жінок, які страждають на гінекологічну патологію;

 

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:

загальні компетентності ЗК 2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, ЗК 3 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, ЗК 4 Здатність до адаптації та дії в новій ситуації, ЗК 5 Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, ЗК 6 Здатність працювати в команді.

 

фахові компетентності ПК 3 Здатність аналізувати здоров’я, як системну категорію, ПК 4 Здатність організувати та провести сучасне наукове дослідження, ПК 5 Здатність визначати роль рухової активності для формування здорового способу життя та збереження й зміцнення здоров’я, ПК11 Уміння створювати психоемоційний контакт між пацієнтом та фахівцем з фізичної терапії, ПК 12 Здатність застосовувати механізми управління якістю реабілітаційних, фізкультурно-оздоровчих та рекреаційних послуг, ПК 17 Уміння застосовувати сучасні засоби, методи та технології під час процесу фізичного виховання, спортивної та рекреаційно-оздоровчої діяльності з неповносправними особами, ПК 18 Здатність визначати відповідні пріоритети при вирішенні професійних завдань та володіти високим рівнем знань в області фізичної реабілітації (новітніми теоріями, інтерпретаціями, методами і технологіями), ПК 19 Уміння використовувати системний підхід при вивченні адаптаційних процесів неповносправних осіб.