Метою викладання навчальної дисципліни “Основи нозології” є знайомство студентів з морфологічними ознаками і вузловими механізмами патологічних  процесів найбільш поширених захворювань, для вироблення у них розуміння закономірності течії і клінічних проявів хвороб, розкрити причини, механізми функціонування систем життєзабезпечення в нормі і патології, їх взаємозв'язок і взаємозабезпечення.

Основними завданнями вивчення дисципліни “Основи нозології” є розкриття ряду важливих загальних біологічних закономірностей, таких як стереотипні реакції, які складають основу гомеостазу. Різні поєднання стереотипних реакцій на рівні внутріклітинних структур, клітин, тканин і органів в умовах патології складають специфіку загальних патологічних процесів, а на рівні системи всього організму - картину хвороби. Відповідні реакції організму на дію подразника в межах параметрів гомеостазу вважаються фізіологічними (нормальними). Якщо ж у відповідь на дію подразника порушуються структурно – функціональні основи гомеостазу, ті ж самі реакції стають патологічними. Це пояснює подвійне значення захисних реакцій. Явище гетерогенності створює життєвий резерв організму. Зникнення гетерогенності структур клітин і тканин є поганою прогностичною ознакою, що вказує на виснаження резервних можливостей організму. Знання загальнобіологічних закономірностей дозволяє правильно зрозуміти хворобу, оцінити стан хворого і проводити цілеспрямовану профілактику та реабілітацію хворих.

ЗК2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, ЗК8 Здатність розробляти та управляти проектами, ЗК10 Здатність працювати в міжнародному контексті.

ПК3 Здатність аналізувати здоров’я, як системну категорію, ПК7 Здатність здійснювати аналіз сучасного стану та тенденцій розвитку оздоровчо-рекреаційної рухової активності населення на національному та міжнародному рівнях, ПК9 Здатність до програмування та моделювання занять з реабілітаційної та оздоровчо-рекреаційної рухової активності, ПК19 Уміння використовувати системний підхід при вивченні адаптаційних процесів неповносправних осіб, ПК20 Здатність володіти навичками роботи з комп’ютером і використовувати інформаційні технології для вирішення експериментальних і практичних завдань у галузі охорони здоров’я.