Метою викладання навчальної дисципліни «Клінічний реабілітаційний менеджмент » є

- дати студентам цілісну і логічно-послідовну систему знань про суть управління в підприємстві та організації, розкрити основи теорії, методології та практики менеджменту за умов дії ринкового механізму господарювання;

- формування у майбутніх фахівців сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту, системного мислення та комплексу спеціальних знань і вмінь щодо принципів, прийомів і методів менеджменту на підприємстві з урахуванням процесів, що відбуваються в ньому;

-  формування розуміння концептуальних основ системного управління організаціями;

- набуття умінь аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища, прийняття адекватних управлінських рішень.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Клінічний реабілітаційний менеджмент » є

вивчення загальних закономірностей, принципів формування, функціонування та розвитку системи управління організацією;основ теорії та методології управління організаційними ресурсами в умовах ринкової економіки.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:

загальні компетентності: ЗК1 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, ЗК2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, ЗК3 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, ЗК4 Здатність до адаптації та дії в новій ситуації, ЗК5 Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, ЗК6 Здатність працювати в команді, ЗК7 Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності), ЗК8 Здатність розробляти та управляти проектами, ЗК9 Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт, ЗК10 Здатність працювати в міжнародному контексті, ЗК11 Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.

фахові компетентності: ПК1 Здатність до формування світогляду, розвитку людського буття, суспільства і природи, духовної культури, ПК2 Уміння проводити класифікацію інформаційних джерел наукових досліджень, ПК3 Здатність аналізувати здоров’я, як системну категорію, ПК6 Здатність розробляти документацію, презентувати і захищати результати інноваційної комплексної професійної діяльності в соціо-культурному середовищі, ПК7.Здатність здійснювати аналіз сучасного стану та тенденцій розвитку оздоровчо-рекреаційної рухової активності населення на національному та міжнародному рівнях, ПК8 Здатність визначати перспективні шляхи управлінням здоров’я, ПК9 Здатність до програмування та моделювання занять з реабілітаційної та оздоровчо-рекреаційної рухової активності, ПК10 Здатність до аналізу та систематизації етичних і правових норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем; програмно-нормативних і правових документів у сфері реабілітаційної діяльності, ПК11 Уміння створювати психоемоційний контакт між пацієнтом та фахівцем з фізичної терапії, ПК12 Здатність застосовувати механізми управління якістю реабілітаційних, фізкультурно-оздоровчих та рекреаційних послуг, ПК13 Здатність визначати ризики та забезпечувати безпеку реабілітаційної, фізкультурно-оздоровчої та рекреаційної  діяльності, ПК15, Здатність до рефлексії результатів своєї професійної діяльності, ПК17 Уміння застосовувати сучасні засоби, методи та технології під час процесу фізичного виховання, спортивної  та рекреаційно-оздоровчої діяльності з неповносправними особами, ПК18 Здатність визначати відповідні пріоритети при вирішенні професійних завдань та володіти високим рівнем знань в області фізичної реабілітації (новітніми теоріями, інтерпретаціями, методами і технологіями), ПК20 Здатність володіти навичками роботи з комп’ютером і використовувати інформаційні технології для вирішення експериментальних і практичних завдань у галузі охорони здоров’я, ПК22 Уміння формувати та розробляти програму відновлення  у відповідності до наявного устаткування, використовувати можливості заміни різних видів устаткування і обладнання для вирішення завдань реабілітаційного та рекреаційного процесів.