Мета викладання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності»  полягає у наданні  студентам базових знань із  застосування лікувальної фізичної культури у різних формах, природних і преформованих чинників, видів лікувального масажу, механотерапії і працетерапії з метою лікування, відновлення здоров'я і фізичної працездатності хворих, видів ерготерапії з метою відновлення повсякденної діяльності людини з урахуванням наявних фізичних обмежень, тренування рухової активності хворих у різні періоди захворювання, механізмів впливу засобів фізичної терапії, ерготерапії, рухової активності на організм хворих.

Основними завданнями вивчення дисципліни “Вступ до спеціальності» є вивчення основних понять, положень та ключових питань фізичної реабілітації,забезпечення освоєння студентами основ фізичної реабілітації, її видами та взаємозв’язком з іншими дисциплінами. Ознайомлення студентів із засобами фізичної реабілітації, що використовуються у лікуванні та профілактиці порушень та захворюванннь організму людини. Формування у студентів уявлення щодо майбутньої професії, виокремити необхідні навички та вимоги до них, як до фахівців з фізичної реабілітації.

 

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:

загальні компетентності ЗК1 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, ЗК2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, ЗК3 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, ЗК9 Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт, ЗК10 Здатність працювати в міжнародному контексті.

 

фахові компетентності ПК3 Здатність аналізувати здоров’я, як системну категорію, ПК9 Здатність до програмування та моделювання занять з реабілітаційної та оздоровчо-рекреаційної рухової активності, ПК11 Уміння створювати психоемоційний контакт між пацієнтом та фахівцем з фізичної терапії, ПК12 Здатність застосовувати механізми управління якістю реабілітаційних, фізкультурно-оздоровчих та рекреаційних послуг, ПК13 Здатність визначати ризики та забезпечувати безпеку реабілітаційної, фізкультурно-оздоровчої та рекреаційної  діяльності, ПК17 Уміння застосовувати сучасні засоби, методи та технології під час процесу фізичного виховання, спортивної  та рекреаційно-оздоровчої діяльності з неповносправними особами, ПК21 Здатність застосовувати сучасні експериментальні методи діагностики індивідуального здоров’я та методи моніторингу морфо-функціонального стану організму, мати навички роботи з сучасним професійним обладнанням, ПК22 Уміння формувати та розробляти програму відновлення у відповідності до наявного устаткування, використовувати можливості заміни різних видів устаткування і обладнання для вирішення завдань реабілітаційного та рекреаційного процесів.