Навчальна дисципліна “Інтернет-маркетинг” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів, магістрів спеціальності «076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка та організація електронної торгівлі та біржової діяльності».

Мета: вивчення і засвоєння теоретичних концептуальних положень прийомів формування і управління корпоративними інформаційними системами, формування у студентів розуміння і практичного уміння  впровадження інструментів Інтернет маркетингу, використання концепції Інтернет маркетингу, принципів інтеграції Інтернет маркетингу з інноваційними процесами.

Завдання: на основі теоретичних знань навчитися використовувати можливості Інтернет маркетингу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

−         здатність працювати з інформацією, у т.ч. в глобальних комп’ютерних мережах. Уміння будувати комунікаційну мережу для обміну інформацією;

−         уміння, на основі інформаційного забезпечення та комп’ютерних технологій, розробляти достатню кількість альтернативних варіантів рішень;

−         уміння використовувати основні положення і методи соціальних, гуманітарних і економічних наук при вирішенні професійних завдань, здатність аналізувати соціально значущі проблеми та процеси;

−         володіння основними методами, способами і засобами отримання, зберігання, переробки інформації, навички роботи з комп'ютером як засобом управління інформацією.

фахові компетентності:

−         уміння застосовувати сучасні технології електронної торгівлі та біржової діяльності;

−         здатність виявляти тенденції змін зовнішнього середовища і прогнозувати їх розвиток;

−         знати транснаціональні корпорації та механізм їх функціонування;

−         уміння застосовувати механізми побудови моделей та процесів здійснення електронної торгівлі;

−         уміння організовувати процес оцінки результативності застосованих Internet технологій;

−         здатність систематизувати етапи електронної торгівлі із застосуванням комп’ютерних технологій.

очікувані програмні результати навчання:

−         здатний працювати в глобальних комп’ютерних мережах та будувати комунікаційну мережу для обміну інформацією, а також розробляти достатню кількість альтернативних варіантів рішень;

−         вміє застосовувати сучасні технології електронної торгівлі та біржової діяльності;

−         здатний виявляти тенденції змін зовнішнього середовища і прогнозувати їх розвиток;

−         знає транснаціональні корпорації та механізм їх функціонування;

−         вміє застосовувати механізми побудови моделей та процесів здійснення електронної торгівлі;

−         вміє організовувати процес оцінки результативності застосованих Internet технологій;

−         здатний систематизувати етапи електронної торгівлі із застосуванням комп’ютерних технологій.