Навчальна дисципліна “Інтернет-маркетинг” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів, магістрів спеціальності «076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка та організація електронної торгівлі та біржової діяльності».
Мета: вивчення і засвоєння теоретичних концептуальних положень прийомів формування і управління корпоративними інформаційними системами, формування у студентів розуміння і практичного уміння впровадження інструментів Інтернет маркетингу, використання концепції Інтернет маркетингу, принципів інтеграції Інтернет маркетингу з інноваційними процесами.
Завдання: на основі теоретичних знань навчитися використовувати можливості Інтернет маркетингу.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
− здатність працювати з інформацією, у т.ч. в глобальних комп’ютерних мережах. Уміння будувати комунікаційну мережу для обміну інформацією;
− уміння, на основі інформаційного забезпечення та комп’ютерних технологій, розробляти достатню кількість альтернативних варіантів рішень;
− уміння використовувати основні положення і методи соціальних, гуманітарних і економічних наук при вирішенні професійних завдань, здатність аналізувати соціально значущі проблеми та процеси;
− володіння основними методами, способами і засобами отримання, зберігання, переробки інформації, навички роботи з комп'ютером як засобом управління інформацією.
фахові компетентності:
− уміння застосовувати сучасні технології електронної торгівлі та біржової діяльності;
− здатність виявляти тенденції змін зовнішнього середовища і прогнозувати їх розвиток;
− знати транснаціональні корпорації та механізм їх функціонування;
− уміння застосовувати механізми побудови моделей та процесів здійснення електронної торгівлі;
− уміння організовувати процес оцінки результативності застосованих Internet технологій;
− здатність систематизувати етапи електронної торгівлі із застосуванням комп’ютерних технологій.
очікувані програмні результати навчання:
− здатний працювати в глобальних комп’ютерних мережах та будувати комунікаційну мережу для обміну інформацією, а також розробляти достатню кількість альтернативних варіантів рішень;
− вміє застосовувати сучасні технології електронної торгівлі та біржової діяльності;
− здатний виявляти тенденції змін зовнішнього середовища і прогнозувати їх розвиток;
− знає транснаціональні корпорації та механізм їх функціонування;
− вміє застосовувати механізми побудови моделей та процесів здійснення електронної торгівлі;
− вміє організовувати процес оцінки результативності застосованих Internet технологій;
− здатний систематизувати етапи електронної торгівлі із застосуванням комп’ютерних технологій.
- Викладач: Гнєздовський Олексій
- Викладач: Домашенко Світлана