Метою викладання навчальної дисципліни «Фізична терапія та ерготерапія при травмах і захворюваннях нервової системи» полягає у підготовці фахівців спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» за освітнім ступенем магістр відповідно до державних стандартів, встановлених освітньо-кваліфікаційною характеристикою та освітньо-професійною програмою підготовки спеціалістів вищезазначеного фахового спрямування. Навчити студентів диференційованого призначення засобів фізичної реабілітації при захворюваннях і травмах нервової системи на стаціонарному, санаторному і поліклінічному етапах реабілітаційного лікування на основі знання механізмів відновлення і компенсації порушених функцій.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Фізична терапія та ерготерапія при травмах і захворюваннях нервової системи» є -            ознайомлення студентів з особливостями клінічного перебігу  при захворюваннях і травмах нервової системи. Найбільш безпечним і економічно доцільним способом досягнення цієї мети є фізична реабілітація як метод активної, функціональної та патогенетичної терапії.

- можливість успішного відновлення здоров’я і працездатності населення після перенесених захворювань, таких як інсульт, менінгіт, радикулопатії, травми спинного мозку, травматичні невропатії, травми головного мозку. Визначення доцільності про відновлення у хворої людини порушених функцій, а також запобігання ускладнень.

- сформувати уявлення про зменшення термінів видужання.

-   визначити можливості вдосконалення науково-методичних підходів до фізичної реабілітації неврологічних хворих.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:

загальні компетентності: ЗК1 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, ЗК2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, ЗК3 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, ЗК9 Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

фахові компетентності: ПК3 Здатність аналізувати здоров’я, як системну категорію, ПК9 Здатність до програмування та моделювання занять з реабілітаційної та оздоровчо-рекреаційної рухової активності, ПК11 Уміння створювати психоемоційний контакт між пацієнтом та фахівцем з фізичної терапії, ПК12 Здатність застосовувати механізми управління якістю реабілітаційних, фізкультурно-оздоровчих та рекреаційних послуг, ПК13 Здатність визначати ризики та забезпечувати безпеку реабілітаційної, фізкультурно-оздоровчої та рекреаційної  діяльності, ПК17 Уміння застосовувати сучасні засоби, методи та технології під час процесу фізичного виховання, спортивної  та рекреаційно-оздоровчої діяльності з неповносправними особами, ПК19 Уміння використовувати системний підхід при вивченні адаптаційних процесів неповносправних осіб, ПК21 Здатність застосовувати сучасні експериментальні методи діагностики індивідуального здоров’я та методи моніторингу морфо-функціонального стану організму, мати навички роботи з сучасним професійним обладнанням, ПК22 Уміння формувати та розробляти програму відновлення  у відповідності до наявного устаткування, використовувати можливості заміни різних видів устаткування і обладнання для вирішення завдань реабілітаційного та рекреаційного процесів.