Мета: Формування у здобувачів вищої освіти систематизованого комплексу знань про загальні принципи системної методології та методи проведення системного аналізу
Завданнями дисципліни є
- формування основи сучасних знань загальної теорії систем;
- ознайомлення з основними положеннями теорії систем та системного підходу;
- ознайомлення з методологічними засадами системного аналізу;
- опанування методами системного аналізу;
- ознайомлення із засадами інформаційного забезпечення дослідження систем;
- надання уміння і навичок з моделювання систем;
- засвоєння засад моделювання системного розвитку;
- надання навичок дослідження соціально-економічних об’єктів та процесів;
- узагальнення основ системного управління та формування навичок його застосування.
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
інтегральна:
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні
проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі
навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів відповідної
галузі і характеризується комплексністю та невизначеністю умов;
- загальних:
ЗК 4. Здатність бути критичним і самокритичним.
ЗК 5. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
ЗК 7. Здатність планувати та управляти часом.
ЗК 8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК 9. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 10.Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 13.Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності).
фахових (спеціальних):
С(Ф)К5. Здатність здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
С(Ф)К 9. Здатність впроваджувати інноваційні технології.
С(Ф)К 10.Здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування.
Очікувані програмні результати навчання:
ПРН 11. Уміти відшукувати та узагальнювати інформацію, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції.
ПРН 14. Уміти коригувати діяльність у випадку зміни вихідних умов
- Учитель: Лариса Шитікова