Дисципліна розглядає теоретичні основи реклами, розкриває роль і місце реклами в суспільстві та системі маркетингових комунікацій, сутність основних понять в рекламі; формує розуміння особливостей застосування різних видів реклами, її психологічної складової; показує особливості застосування реклами в різних видах економічної діяльності; розкриває особливості вибору та використання різних засобів реклами. 

Мета дисципліни – формування у студентів знань та умінь в галузі реклами підприємств, товарів і брендів. 

Завдання дисципліни: • дати уявлення про роль реклами в суспільстві та маркетингу; • познайомити з основними видами комерційної та некомерційної реклами; • розглянути особливості реклами деяких видів економічної діяльності; • сформувати уявлення про психологічні аспекти реклами; • навчити оцінювати рекламні розробки і вибирати канали поширення рекламних звернень. 

В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: • про вплив реклами на сучасне життя суспільства; • основні види реклами та методи їх застосування; • особливості застосування реклами для різних товарів і послуг; • про застосування психологічних аспектів в рекламі; • правила розробки рекламних звернень; • переваги і недоліки використання різних засобів реклами; • про складові рекламного процесу; вміти: • формувати рекламний бриф; • розробляти рекламну кампанію; • розробляти рекламні звернення; • обирати засоби реклами.