Метою вивчення дисципліни “Психолого-педагогічна діагностика та супровід” є ознайомити
студентів з теоретичними основами психолого-педагогічної діагностики дітей та
показати різні підходи та шляхи до вивчення дітей з порушеннями психофізичного розвитку, навчити
студентів практичним методам супроводу.
Завдання вивчення дисципліни:
1) розкриття базових теоретичних засад психолого-педагогічної діагностики;
2) ознайомлення з організаційними засадами утворення та функціонування інклюзивно-ресурсних центрів;
3) оволодіння знаннями і уміннями проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей;
4) сприяння формуванню професійно важливих навичок щодо психолого-педагогічної діагностичної діяльності майбутнього спеціаліста.