Метою вивчення дисципліни “Психолого-педагогічна діагностика та супровід” є ознайомити студентів з теоретичними основами психолого-педагогічної діагностики дітей та показати різні підходи та шляхи до вивчення дітей з  порушеннями психофізичного розвитку, навчити студентів практичним методам супроводу.

Завдання вивчення дисципліни:

1) розкриття базових теоретичних засад психолого-педагогічної діагностики;

2) ознайомлення з організаційними засадами утворення та функціонування інклюзивно-ресурсних центрів;

3) оволодіння знаннями і уміннями проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей;

4) сприяння формуванню професійно важливих навичок щодо психолого-педагогічної діагностичної діяльності майбутнього спеціаліста.