Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Логопедія» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки ____бакалаврів_____спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є види порушень мовлення, а також, причини, що їх викликають, шляхи їх подолання та попередження.
Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедія» є формування у студентів теоретико-методологічних знань про види мовленнєвих порушень, про причини, що їх викликають, шляхи їх подолання та попередження; надання практичних навичок роботи з дітьми на основі засвоєних прийомів виявлення, корекції та профілактики мовленнєвих розладів.
Завдання вивчення дисципліни:
1.
Надати студентам теоретичні знання
щодо загальної характеристики мовленнєвих порушень, етіології, механізмів,
симптоматики, класифікації, динаміки перебігу порушень мовлення за умов спонтанного
та цілеспрямованого навчання та виховання;
2.
Сформувати у студентів уміння
правильно діагностувати мовленнєві порушення та визначати ефективні шляхи
корекційного впливу;
3.
Ознайомити студентів з питаннями
організації логопедичної допомоги та профілактики мовленнєвих порушень.
https://us04web.zoom.us/j/487621526?pwd=VnMyeVFPaFd2YVBxaENRa1ZIM3dDdz09