Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Логопедія» складена  відповідно до освітньо-професійної програми підготовки ____бакалаврів_____спеціальності 016 «Спеціальна освіта».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є види порушень мовлення, а також, причини, що їх викликають, шляхи їх подолання та попередження.

Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедія» є формування у студентів теоретико-методологічних знань про види мовленнєвих порушень, про причини, що їх викликають, шляхи їх подолання та попередження; надання практичних навичок роботи з дітьми на основі засвоєних прийомів виявлення, корекції та профілактики мовленнєвих розладів.

Завдання вивчення дисципліни:

1.    Надати студентам теоретичні знання щодо загальної характеристики мовленнєвих порушень, етіології, механізмів, симптоматики, класифікації, динаміки перебігу порушень мовлення за умов спонтанного та цілеспрямованого навчання та виховання;
2.    Сформувати у студентів уміння правильно діагностувати мовленнєві порушення та визначати ефективні шляхи корекційного впливу;
3.    Ознайомити студентів з питаннями організації логопедичної допомоги та профілактики мовленнєвих порушень.

https://classroom.google.com/c/NzMwNzM3MDQzNjRa
https://us04web.zoom.us/j/487621526?pwd=VnMyeVFPaFd2YVBxaENRa1ZIM3dDdz09