ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета навчальної дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг", освітньої програми "Маркетинг" системи теоретичних знань і практичних навичок з управління комерційною діяльністю підприємств-посередників, розроблення та реалізації цінової політики та напрямів розвитку і вдосконалення комерційної діяльності посередників.
Завдання навчальної дисципліни "Комерційна діяльність посередницьких підприємств": надання
здобувачам вищої освіти знань щодо сутності та значення комерційної діяльності
посередників; формування актуальних поглядів
на можливості управління комерційною діяльністю посередницьких підприємств для переходу до
сучасних технологій, стратегій, тактики закупівлі та продажу товарів;
використання та застосування сучасних форм, методів здійснення комерційних операцій для ефективного ведення
комерційної діяльності посередницьких підприємств.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати наступні компетентності.
Загальні компетентності:
- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК 3);
- здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. (ЗК 4);
- знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК 6);
- здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. (ЗК 7).
Спеціальні (фахові) компетентності:
- здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу. (СК 1);
- здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі (СК 3);
- здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків (СК 11).
Очікуванні програмні результати навчання:
- застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу (РН 3);
- збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію (РН 4);
- пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта. (РН 10);
- демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта (РН 11);
На вивчення навчальної дисципліни відводиться __120__годин(и)_4_ кредити(ів) ЄКТС.
Характеристика навчальної дисципліни: вибіркова, 4-й рік підготовки, 7-й семестр.
Загальна кількість годин - 120 годин, з нихдля здобувачів денної форми навчання лекції - 30 годин, практичні, семінарські - 14 годин, інші - - години, самостійна робота - 76 годин;
для здобувачів заочної форми навчання лекції - 6 години, практичні, семінарські - 2 години, самостійна робота - 112 години.
Вид контролю - залік.
- Викладач: Онуфрієнко Наталія Леонідівна