ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 Маркетинг

СВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»


Мета: є сформувати у здобувачів вищої освіти уявлення про сутність та основні методи,    прийоми «паблік рилейшнз» у сфері бізнесу.

Завдання: є вивчення дисципліни «Паблік рилейшнз»  як інструменту впливу на громадську думку, де особлива увага приділяється організації комунікацій, бар’єром комунікацій і вивченню конкретних PR-технологій, які належать до методів  PR-впливу на громадську думку.  Особлива увага приділяється практиці організації комунікацій: організації ділового спілкування, організації різних заходів для журналістів, направлених на досягнення певної мети відповідно до ситуації, що склалася в бізнесі, підготовці матеріалів для друкарських ЗМІ та інше.