ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування» СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 Маркетинг СВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета: є сформувати у здобувачів вищої освіти уявлення про сутність та основні методи, прийоми «паблік рилейшнз» у сфері бізнесу.
Завдання: є вивчення дисципліни «Паблік рилейшнз» як інструменту впливу на громадську думку, де особлива увага приділяється організації комунікацій, бар’єром комунікацій і вивченню конкретних PR-технологій, які належать до методів PR-впливу на громадську думку. Особлива увага приділяється практиці організації комунікацій: організації ділового спілкування, організації різних заходів для журналістів, направлених на досягнення певної мети відповідно до ситуації, що склалася в бізнесі, підготовці матеріалів для друкарських ЗМІ та інше.
- Викладач: Kochnova Irina