Програма вивчення навчальної дисципліни «Фінансовий маркетинг» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності 075 – «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є сукупність методів та інструментів маркетингового управління продуктами та послугами на фінансовому ринку.

Метою вивчення дисципліни є формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок застосування маркетингових інструментів до фінансових продуктів та послуг, їх просування на фінансовому ринку, а також управління відносинами між фінансовими установами та їхніми клієнтами.

Міждисциплінарні зв’язки: пов’язана та базується на знаннях навчальних дисциплін «Міжнародний маркетинг», «Глобальна економіка», «Товарна інноваційна політика» та знаннях інших спеціальних профільних дисциплін.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Сутність та особливості маркетингу послуг.

2. Особливості маркетингової діяльності підприємств сфери послуг

Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг послуг» є формування системи теоретичних уявлень щодо особливостей формування маркетингу в сфері послуг та набуття практичних навичок стосовно дослідження та структуризації ринку послуг; використання відповідного маркетингового інструментарію в діяльності організацій та підприємств сфери послуг.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати загальні компетентності:

ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

ЗК2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

фахові компетентності:

СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу до елементів фінансового ринку;

СК3. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері фінансового маркетингу.

СК5. Здатність до діагностування маркетингової діяльності суб’єкта фінансового ринку, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування.

СК6. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю суб’єкта фінансового ринку на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.

СК8. Здатність формувати систему маркетингу суб’єкта фінансового ринку та оцінювати результативність і ефективність її функціонування.

очікувані програмні результати навчання:

Р1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми фінансового маркетингу.

Р2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці фінансового маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач суб’єкта фінансового ринку.

Р3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері фінансового маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.

Р7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу суб’єкта фінансового ринку. Р10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні суб’єкта фінансового ринку із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.

Р12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління фінансовим маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм.

Р13. Керувати маркетинговою діяльністю суб’єкта фінансового ринку, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання.

Р14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами фінансового ринку.

Р15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __90______ годин(и)______3___ кредити(ів) ЄКТС.