Навчальна дисципліна «Маркетинг інновацій» складена
у відповідності до освітньо-професійної програми підготовки магістрів зі
спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг».
Мета: формування знань і навичок стосовно методів розробки маркетингу інновацій та його впровадження на підприємствах.
Завданням дисципліни «Маркетинг інновацій» є: ознайомити майбутніх фахівців з маркетингу з методами аналізу ринкових позицій і визначення ймовірних напрямків розвитку підприємства, прийнятних з погляду зовнішніх умов господарювання (ринкових можливостей і загроз) і його наявного потенціалу на основі яких здійснюється розробка ідей і задумів нових товарів, які
користуватимуться попитом у споживачів і будуть ефективними у виробництві,
збуті та споживанні; здійснювати оцінку ринкових перспектив нових видів продукції; здійснювати розробку заходів з формування й стимулювання споживацького попиту на нову продукцію; управляти життєвим циклом товарної інновації.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
1. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність приймати обґрунтовані рішення (ЗК 1).
2. Здатність до адаптації та дій в нових ситуаціях, генерування нових ідей (креативність) та знань (ЗК 2).
фахові компетентності:
1. Здатність демонструвати оригінальність і творчий підхід до роботи за фахом (СК5);
2 Здатність до діагностування різних аспектів маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування (СК6);
3. Здатність управляти проектами в сфері маркетингової діяльності (СК10).
очікувані програмні результати навчання:
- знати сутність інновацій як об’єкту маркетингу;
- знати основні теоретичні аспекти маркетингу інновацій;
- вміти здійснювати маркетингові дослідження на ринку інновацій;
- вміти приймати маркетингові рішення стосовно інноваційної продукції
- вміти приймати цінові рішення при виведенні на ринок інноваційної продукції;
- вміти приймати маркетингові та логістичні рішення під час дистрибуції інновації;
- вміти організовувати маркетингові комунікації інноваційної продукції.;
- вміти здійснювати оцінку ефективності маркетингу інновацій.
Викладання навчальної дисципліни «Маркетинг інновацій» ґрунтується на попередньому вивченні здобувачами вищої освіти дисциплін «Маркетинг», «Маркетингова товарна політика», «Маркетингові дослідження», «Маркетингове ціноутворення», «Маркетингові комунікації».
- Викладач: Соколова Юлія