Навчальна дисципліна «Маркетинг інновацій» складена у відповідності до освітньо-професійної програми підготовки магістрів зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг».


Мета: формування знань і навичок стосовно методів розробки маркетингу інновацій та його впровадження на підприємствах.

 

Завданням дисципліни «Маркетинг інновацій» є: ознайомити майбутніх фахівців з маркетингу з методами аналізу ринкових позицій і визначення ймовірних напрямків розвитку підприємства, прийнятних з погляду зовнішніх умов господарювання (ринкових можливостей і загроз) і його наявного потенціалу на основі яких здійснюється розробка ідей і задумів нових товарів, які

користуватимуться попитом у споживачів і будуть ефективними у виробництві,

збуті та споживанні; здійснювати оцінку ринкових перспектив нових видів продукції; здійснювати розробку заходів з формування й стимулювання споживацького попиту на нову продукцію; управляти життєвим циклом товарної інновації.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

 загальні компетентності:

1. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність приймати обґрунтовані рішення (ЗК 1).

2. Здатність до адаптації та дій в нових ситуаціях, генерування нових ідей (креативність) та знань (ЗК 2).

фахові компетентності:

1. Здатність демонструвати оригінальність і творчий підхід до роботи за фахом (СК5);

2 Здатність до діагностування різних аспектів маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування (СК6);

3. Здатність управляти проектами в сфері маркетингової діяльності (СК10).

очікувані програмні результати навчання:

-         знати сутність інновацій як об’єкту маркетингу;

-         знати основні теоретичні аспекти маркетингу інновацій;

-         вміти здійснювати маркетингові дослідження на ринку інновацій;

-         вміти приймати маркетингові рішення стосовно інноваційної продукції

-         вміти приймати цінові рішення при виведенні на ринок інноваційної продукції;

-         вміти приймати маркетингові та логістичні рішення під час дистрибуції інновації;

-         вміти організовувати маркетингові комунікації інноваційної продукції.;

-         вміти здійснювати оцінку ефективності маркетингу інновацій.

 

Викладання навчальної дисципліни «Маркетинг інновацій» ґрунтується на попередньому вивченні  здобувачами вищої освіти дисциплін «Маркетинг», «Маркетингова товарна політика», «Маркетингові дослідження»,  «Маркетингове ціноутворення», «Маркетингові комунікації».