Навчальна дисципліна «Маркетинговий менеджмент» складена
у відповідності до освітньо-професійної програми підготовки магістрів зі
спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг».
Предметом дисципліни є система знань про управління процесами маркетингової діяльності підприємства, використання конкретного практичного інструментарію у вирішенні актуальних проблем розвитку з орієнтацією на потреби споживачів цільових ринків.
Метою викладання дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є: формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань і практичних навичок щодо вивчення принципів, завдань та функцій управління процесами маркетингової діяльності підприємства.
Завдання дисципліни: вивчення системи методів та алгоритмів керування маркетинговою діяльністю на підприємстві; набуття вмінь творчого пошуку напрямків і резервів удосконалення процесів і методів управління маркетинговою діяльністю підприємства, а також вирішення конкретних маркетингових завдань.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:
загальні компетентності:
- здатність приймати обґрунтовані рішення (ЗК1);
- здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ЗК3);
- здатність до адаптації та дії в новій ситуації (ЗК4);
- здатність розробляти проекти та управляти ними (ЗК8);
фахові компетентності:
- здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу (СК1);
- здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі (СК6);
- здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування (СК8).
очікувані програмні результати навчання:
- знати сутність та основні поняття маркетингового менеджменту;
- знати механізм маркетингового менеджменту;
- вміти організовувати заходи та процеси маркетингового менеджменту на підприємстві;
- вміти створювати та організовувати роботу маркетингових підрозділів на підприємстві;
- вміти здійснювати маркетингове планування;
- розуміти маркетингові стратегії підприємства та вміти використовувати їх у відповідності до ситуації;
- вміти здійснювати маркетингове стратегічне планування;
- вміти здійснювати маркетингове тактичне планування;
- вміти створювати маркетингові програми;
- вміти організовувати контроль маркетингової діяльності на підприємстві.
Викладання навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» ґрунтується на попередньому вивченні здобувачами вищої освіти дисциплін «Маркетинг», «Маркетинговий аудит», «Маркетингові дослідження». Одночасно з дисципліною вивчається дисципліна «Стратегічний маркетинг», яка є тісно пов’язаною.
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
||
Кількість кредитів – 4 |
Галузь знань 07 Управління та адміністрування (шифр і назва) |
Нормативна
|
|
Модулів – 2 |
Спеціальність (професійне спрямування): 075 Маркетинг (спеціалізацією (освітньою програмою «Маркетинг») |
Рік підготовки: |
|
Змістових модулів –2 |
1-й |
1-й |
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання – (назва) |
Семестр |
||
Загальна кількість годин – 120 |
10-й |
10-й |
|
Лекції |
|||
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 42 самостійної роботи здобувача вищої освіти –78 |
Освітній ступінь: магістр
|
28 год. |
6 год. |
Практичні |
|||
14 год. |
2 год. |
||
Семінарські |
|||
|
|
||
Лабораторні |
|||
- |
- |
||
Самостійна робота |
|||
78 год. |
112 |
||
Індивідуальні завдання: - |
|||
Вид контролю: іспит |
- Викладач: Соколова Юлія