Навчальна дисципліна «Маркетинговий менеджмент» складена у відповідності до освітньо-професійної програми підготовки магістрів зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг».

Предметом дисципліни є система знань про управління процесами маркетингової діяльності підприємства, використання конкретного практичного інструментарію у вирішенні актуальних проблем розвитку з орієнтацією на потреби споживачів цільових ринків.

Метою викладання дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є: формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань і практичних навичок щодо вивчення принципів, завдань та функцій управління процесами маркетингової діяльності підприємства.

Завдання дисципліни: вивчення системи методів та алгоритмів керування маркетинговою діяльністю на підприємстві; набуття вмінь творчого пошуку напрямків і резервів удосконалення процесів і методів управління маркетинговою діяльністю підприємства, а також вирішення конкретних маркетингових завдань.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

 

загальні компетентності:

- здатність приймати обґрунтовані рішення (ЗК1);

- здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ЗК3);

- здатність до адаптації та дії в новій ситуації (ЗК4);

- здатність розробляти проекти та управляти ними (ЗК8);

 

фахові компетентності:

-  здатність   логічно  і  послідовно  відтворювати   та   застосовувати   знання   з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу (СК1);

-  здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі (СК6);

-  здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування (СК8).

 

очікувані програмні результати навчання:

- знати сутність та основні поняття маркетингового менеджменту;

- знати механізм маркетингового менеджменту;

- вміти організовувати заходи та процеси маркетингового менеджменту на підприємстві;

- вміти створювати та організовувати роботу маркетингових підрозділів на підприємстві;

- вміти здійснювати маркетингове планування;

- розуміти маркетингові стратегії підприємства та вміти використовувати їх у відповідності до ситуації;

- вміти здійснювати маркетингове стратегічне планування;

- вміти здійснювати маркетингове тактичне планування;

- вміти створювати маркетингові програми;

- вміти організовувати контроль маркетингової діяльності на підприємстві.

 

 Викладання навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» ґрунтується на попередньому вивченні  здобувачами вищої освіти дисциплін «Маркетинг», «Маркетинговий аудит», «Маркетингові дослідження». Одночасно з дисципліною вивчається дисципліна «Стратегічний маркетинг», яка є тісно пов’язаною.

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів  – 4

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

(шифр і назва)

 

 

Нормативна

 

Модулів – 2

Спеціальність (професійне

спрямування):

075 Маркетинг

(спеціалізацією (освітньою програмою «Маркетинг»)

Рік підготовки:

Змістових модулів –2

1-й

1-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання   

                                          (назва)

Семестр

Загальна кількість годин – 120

10-й

10-й

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних 42

самостійної роботи здобувача вищої освіти  –78

Освітній ступінь:

магістр

 

28 год.

6 год.

Практичні

14 год.

2 год.

Семінарські

 

 

Лабораторні

 -

-

Самостійна робота

78 год.

112

Індивідуальні завдання:   -

Вид контролю: іспит