Мета: розкрити роль та закономірності організації діяльності соціально-психологічних служб.

Завдання: допомогти студентам оволодіти знаннями, які відображають місце і роль практичної психології в системі психологічних наук; усвідомити основні підходи до організації і діяльності психологічних служб, враховувати її специфіку в різних соціальних сферах; набути уміння і навички щодо ефективного виконання основних видів професійної діяльності практикуючого психолога з урахуванням основних принципів взаємодії практичного психолога з клієнтом.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

загальні компетентності: здатність спілкуватися державною мовою з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів професійної діяльності); здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел, застосовувати з цією метою технічні засоби, статистичні методи і математичні моделі, інформаційне та програмне забезпечення; вміння управляти комплексними діями або проектами, відповідати за прийняття рішень у непередбачуваних умовах; брати відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб; здатність розв’язувати складні непередбачувані задач і проблем у сферах професійної діяльності психолога; здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів професійної  діяльності); здатність самостійно продукувати і приймати рішення, виявляти та вирішувати психологічні проблеми, генерувати нові ідеї, що спонукають до пізнання істини та розвитку;

фахові компетентності: здатність розв’язувати складних непередбачуваних задач і проблем у сферах професійної діяльності психолога; здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів професійної діяльності); здатність самостійно продукувати і приймати рішення, виявляти та вирішувати психологічні проблеми, генерувати нові ідеї, що спонукають до пізнання істини та розвитку; здатність до надання підприємствам, організаціям, державним органам та засобам масової інформації аналітичних матеріалів стосовно психологічних феноменів із прогнозом їх соціально-психологічного розвитку; здатність до розробки методичних матеріалів щодо психологічного забезпечення виробничого або навчально-виховного процесу на підприємствах, в організаціях та установах; здатність до забезпеченні нешкідливих та безпечних умов та характеру праці з урахуванням важкості та напруженості трудового процесу на підприємствах та організаціях психологічної допомоги та соціально-психологічної реабілітації; здатність до виконання завдань роботи психологічної служби підприємства, установи, навчального або медичного закладу, в пенітенціарній системі та службах МНС; здатність до організації реабілітаційно-профілактичної та соціально-психологічної допомоги різним верствам населення;

очікувані програмні результати навчання: здатність до надання підприємствам, організаціям, державним органам та засобам масової інформації аналітичних матеріалів стосовно психологічних феноменів із прогнозом їх соціально-психологічного розвитку; здатність до розробки методичних матеріалів щодо психологічного забезпечення виробничого або навчально-виховного процесу на підприємствах, в організаціях та установах; здатність до забезпеченні нешкідливих та безпечних умов та характеру праці з урахуванням важкості та напруженості трудового процесу на підприємствах та організаціях психологічної допомоги та соціально-психологічної реабілітації; здатність розв’язувати складні непередбачувані задач і проблем у сферах професійної діяльності психолога; здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів професійної  діяльності); здатність самостійно продукувати і приймати рішення, виявляти та вирішувати психологічні проблеми, генерувати нові ідеї, що спонукають до пізнання істини та розвитку.