Мета: формування комплексу професійної компетентності здобувачів вищої освіти, оновлення сучасних теоретичних і практичних знань з використанням новітніх інформаційних і комунікаційних технологій задля покращення рівня і якості електронних послуг громадянам, формування у них умінь та навичок щодо: розробки та впровадження електронних державних послуг громадянам, бізнес-структурам та органам державної влади на базі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій з метою модернізації системи управління, тим самим сприяючи інноваційним процесам в суспільстві на основі світових та європейських стандартів; ознайомлення з електронним урядуванням на місцевому рівні, основними поняттями цього курсу, нормативно-правовою базою з питань електронного урядування та надання управлінських послуг на місцевому рівні, сутністю, принципами, функціями, етапами впровадження та основними проблемами, пов’язаними з цим процесом; розробки, упровадження і застосування інтернету та інтранет-порталів.

Завданнями дисципліни є:

-                     формування сучасних теоретичних та практичних знань, умінь та навичок з надання управлінських послуг населенню на місцевому рівні, налагодження ефективних комунікацій з метою кращої підготовки до співробітництва та взаємодії в інформаційному суспільстві та суспільстві знань;

-                     ознайомити здобувачів вищої освіти з основними поняттями та  регламентами електронних послуг;

-                     розкрити основні підходи до класифікації електронних державних послуг із залученням  світового досвіду;

-                     ознайомити здобувачів вищої освіти з основними характеристиками та фазами реалізації електронних  послуг;

-                     навчити здобувачів вищої освіти орієнтуватися в різноманітних моделях упровадження електронних послуг на різних рівнях державної влади та місцевого самоврядування;

-                     проаналізувати і дослідити основні проблеми з впровадження електронних послуг в Україні;

-                     сформувати у здобувачів вищої освіти базу знань для використання технологій і методів надання електронних послуг у рамках своєї професійної діяльності;

-                     розглянути етапи запровадження електронних послуг в Україні;

-                     надати систематизовані знання щодо інформаційно-комунікаційної складової інтернет-порталу;

-                     сформувати систему знань щодо розробки технічного завдання на створення порталу;

-                     ознайомити із сучасними концепціями, підходами та моделями інформаційних порталів органів державної влади та місцевого самоврядування;

-                     сформувати навички та підходи до аналізу контентнаповнення порталів;

-                     ознайомити з основними стадіями становлення, наповнення та модифікації контенту порталів державних органів влади;

-                     сформувати у здобувачів вищої освіти базу знань для використання технологій і методів створення інформаційних центрів на базі Інтранету;

-                     дослідити завдання та етапи запровадження порталів органів державної влади в Україні. придбання практичних навичок з надання адміністративних послуг в системі електронного урядування на місцевому рівні;

-                     придбання практичних навичок з надання адміністративних послуг в системі електронного урядування на місцевому рівні.

Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:

- загальних:

ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

ЗК 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях

ЗК 8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК 11. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

-                     фахових:

С(Ф)К 1. Здатність визначати та описувати характеристики організації.

С(Ф)К 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.

С(Ф)К 10. Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації.

С(Ф)К 11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.

С(Ф)К 12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.

Очікувані програмні результати навчання:

ПРН4 Демонструвати навички виявлення проблеми та обґрунтування управлінських рішень

ПРН6 Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень

ПРН 11 Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації

Міждисциплінарні зв’язки: За структурно-логічною схемою підготовки
здобувача вищої освіти пререквізітами дисципліни «Електронні послуги на місцевому рівні» є дисципліни «Економічна теорія», «Менеджмент організацій», «Економіка і фінанси підприємств». Постреквізітами є дисципліни «Управління якістю», «Управління розвитком організації», «
Менеджмент підприємств у сфері послуг».