Програма вивчення навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 075 – «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є: рух товарно-матеріальних ресурсів каналами розподілу.

Метою вивчення дисципліни є формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо створення і функціонування каналів розподілу, форм і методів роботи посередників у каналах, методологічних та методичних питань вибору й ведення політики розподілення в умовах конкуренції.

 Міждисциплінарні зв’язки: пов’язана та базується на знаннях навчальних дисциплін “Мікроекономіка ”, «Макроекономіка», «Економіка підприємства», «Економіка торгівлі», «Маркетинг» «Менеджмент» та знаннях інших спеціальних профільних дисциплін.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Теоретичні основи маркетингової політики розподілу.

2. Основні види торгівлі в системі каналів розподілу та форми розподілу товарів.

3. Управління в каналах розподілу.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетингова політика розподілу» є засвоєння теоретичних основ розподілу в ринкових умовах господарювання; вивчення особливостей різних форм і методів конструювання та функціонування каналів розподілу; надання майбутнім фахівцям-маркетологам знань з питань дослідження ефективного функціонування каналів розподілу; набуття необхідних знань щодо роботи з посередниками в каналах розподілу, а також управління діяльністю учасників товарного руху; набуття практичних навичок щодо вибору та ведення політики розподілу за умов конкуренції та кон'юнктури ринку.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __105______ годин(и)______3,5___ кредити(ів) ЄКТС.