Програма вивчення навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 075 – «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є: рух товарно-матеріальних ресурсів каналами розподілу.
Метою вивчення дисципліни є формування
у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо створення і
функціонування каналів розподілу, форм і методів роботи посередників у каналах,
методологічних та методичних питань вибору й ведення політики розподілення в
умовах конкуренції.
Міждисциплінарні зв’язки: пов’язана та базується на знаннях навчальних дисциплін “Мікроекономіка ”, «Макроекономіка», «Економіка підприємства», «Економіка торгівлі», «Маркетинг» «Менеджмент» та знаннях інших спеціальних профільних дисциплін.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Теоретичні основи маркетингової політики розподілу.
2. Основні види торгівлі в системі каналів розподілу та форми розподілу товарів.
3. Управління в каналах розподілу.
Основними завданнями вивчення
дисципліни «Маркетингова політика розподілу» є засвоєння теоретичних основ
розподілу в ринкових умовах господарювання; вивчення особливостей різних форм і
методів конструювання та функціонування каналів розподілу; надання майбутнім
фахівцям-маркетологам знань з питань дослідження ефективного функціонування
каналів розподілу; набуття необхідних знань щодо роботи з посередниками в
каналах розподілу, а також управління діяльністю учасників товарного руху;
набуття практичних навичок щодо вибору та ведення політики розподілу за умов
конкуренції та кон'юнктури ринку.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться __105______ годин(и)______3,5___ кредити(ів) ЄКТС.
- Викладач: Борисенко Олена