Програма вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг послуг» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 075 – «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є: дослідження особливостей розвитку ринку послуг та специфіки формування та функціонування механізму маркетингової роботи на підприємствах сфери послуг.

Метою вивчення дисципліни є набуття теоретичних знань та практичних навичок щодо сучасної концепції маркетингу послуг, умов, механізмів та інструментів їх використання для забезпечення ефективної діяльності підприємств сфери послуг та задоволення потреб споживачів.

 Міждисциплінарні зв’язки: пов’язана та базується на знаннях навчальних дисциплін “Мікроекономіка ”, «Макроекономіка», «Економіка підприємства», «Економіка торгівлі», «Маркетинг» «Менеджмент» та знаннях інших спеціальних профільних дисциплін.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Сутність та особливості маркетингу послуг.

2. Особливості маркетингової діяльності підприємств сфери послуг