Однією з основних проблем клієнтів соціальної сфери є труднощі спілкування, взаєморозуміння та взаємодії з іншими людьми. Робота фахівців "допомагають професій" - психолога, педагога, соціального працівника - часто спрямована на навчання клієнтів навичкам, що дозволяє успішно справлятися з життєвими труднощами, і в першу чергу комунікативним навичкам. Добре зарекомендував себе в цьому напрямку соціально-психологічний тренінг. Для проведення цього виду тренінгу необхідно спеціальне навчання, яке проводиться в рамках додаткової освіти. Разом з тим освоєння даної діяльності починається з вивчення теоретичних уявлень про тренінг та участі у тренінгових програмах. Зробимо перший крок у набутті знань про роботу фахівця соціальної сфери в тренінговому форматі.