Мета: формування у слухачів сучасних теоретичних і практичних знань, умінь і навичок щодо застосування комунікативних механізмів у процесі управлінської діяльності, забезпечення відкритості й прозорості функціонування органів публічної влади.
Завдання:
- розкрити зміст, навести критерії класифікації комунікації в органах публічного управління;
- ознайомити слухачів з правовими засадами застосування комунікацій у публічному управлінні;
- розглянути особливості комунікації в органах державного управління і в органах місцевого самоврядування, на центральному та на місцевому рівнях;
- розглянути внутрішньоорганізаційну комунікацію, комунікацію між органами публічної влади, комунікацію між органами публічної влади та громадськістю;
- навчити слухачів прийомам і навичкам застосування комунікативних зв’язків з метою оптимізації управлінських процедур, створення режиму довіри до органів публічної влади;
- проаналізувати міжнародний досвід комунікацій в органах публічного управління, в інститутах Європейських співтовариств;
- розглянути основні проблеми комунікацій у сучасному публічному управлінні, запропонувати слухачам шляхи їх вирішення.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати
загальні компетентності:
- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
-здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні;
-здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність);
-здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти;
-здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
фахові компетентності:
- оцінювати необхідність актуалізації комунікативних механізмів у конкретних ситуаціях, розуміти зміст і значення комунікацій як невід’ємної частини управлінської діяльності;
-використовувати комунікативні механізми для полегшення реалізації управлінських ініціатив як на етапі розробки, так і на етапі реалізації управлінських рішень;
- створювати інформаційні приводи для ЗМІ з метою інформування громадськості про діяльність органу публічного управління;
- визначати проблемні питання в комунікації в органах публічного управління.
Очікувані програмні результати навчання:
-оволодіння уміннями підготовки документів, що є механізмом індивідуальної комунікації публічних службовців;
- організація проведення нарад, засідань, інших групових форм комунікації;
- встановлювати комунікації із засобами масової інформації, у тому числі в частині написання прес-релізу, підготовки прес-конференції, брифінгу;
- здійснювати комунікації з громадськими інститутами - індивідуальних зустрічей, проведення громадських рад, укладення угод з громадськими інститутами тощо;
- використовувати мережі Інтернет для комунікації з громадськістю;
- проводити комунікативні кампанії.
- Teacher: Ірина Тесленок