Мета дисципліни – формування у майбутніх фахівців системних знань і розуміння концептуальних основ міжнародної маркетингової діяльності, отримання знань і практичних навичок щодо сучасних методів, процесів, інструментів управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства, організації.

Завдання дисципліни: надання студентам знань про сутність та зміст міжнародної маркетингової діяльності, її місце і роль у сучасному міжнародному бізнесі;  оцінку потенціалу міжнародної діяльності фірми, аналіз мотивів та обґрунтування доцільності виходу фірми на зовнішній ринок;  процес та інструменти розробки міжнародної маркетингової стратегії; теоретико-методичні засади і практичні інструменти міжнародного маркетингового планування; організацію контролю реалізації міжнародних маркетингових стратегій і планів.