Програма вивчення навчальної дисципліни «Товарна інноваційна політика» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності 075 – «Маркетинг», освітня програма: «Маркетинг».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є методи і процеси формування товарної інноваційної політики підприємства.

Міждисциплінарні зв’язки: пов’язана та базується на знаннях навчальних дисциплін, “Маркетинг”, «Вища математика», «Маркетингова товарна політика», «Економіка підприємства» та знаннях інших спеціальних профільних дисциплін.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Теоретичні основи та характеристика товарної інноваційної політики.

2. Практичні аспекти розробки й обґрунтування комерційних перспектив створення нового товару.

Метою викладання навчальної дисципліни «Товарна інноваційна політика» є формування системи спеціальних знань і практичних навичок розширення функцій маркетингу в стратегічному плануванні інноваційного процесу для створення комерційно вдалих товарів.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» є вивчення засад маркетингу продуктових інновацій, методів ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів; набуття навичок використання сучасних методів генерування ідей, функціонально-економічного обґрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:

загальні компетентності:

загальні компетентності: здатність приймати обґрунтовані рішення; здатність генерувати нові ідеї (креативність); здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; здатність розробляти проекти та управляти ними.

фахові компетентності: здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу; здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування; здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу; здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування; здатність обирати і застосовувати ефективні  засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі; здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків;

очікувані програмні результати навчання: демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності; аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності; застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу; збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію; оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень; пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта; збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __120______ годин(и)______4__ кредити(ів) ЄКТС.