Мета: вироблення студентами особистісної концепції педагогічної діяльності у закладі вищої освіти, що є основою для систематизації психологічних та педагогічних знань і умінь, практичного досвіду.
Об’єктом навчальної дисципліни є освітньо-виховна система закладу вищої освіти та педагогічні технології у вищій школі.
Предмет дисципліни: системно організований освітній процес підготовки фахівців сфери журналістики за сучасними педагогічними принципами.
Завдання – вивчення дидактичних засад викладання навчальних дисциплін у системі закладів вищої освіти; розгляд сучасних педагогічних теорій викладання у вищій школі; вивчення методів управління навчально-творчою діяльністю студентів та слухачів підвищення кваліфікації; набуття практичних навичок з аналізу і оцінки якості освітнього процесу за критеріями європейського освітнього простору.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
- законодавче та нормативно-правове забезпечення вищої освіти;
- структуру вищої освіти в Україні та інших країн;
- структуру і зміст освітнього процесу у закладі вищої освіти;
- основи організації роботи викладачів, кафедри, деканату, адміністрації;
- специфіку науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи;
- принципи розробки педагогічних технологій освітньо-виховної взаємодії зі студентами;
- різноманітні дослідно-експериментальні форми педагогічної діяльності;
- засоби активізації пізнавальної діяльності студентської аудиторії;
- методи забезпечення ефективного управління навчально-творчою діяльністю студентів.
По закінченні вивчення дисципліни студент повинен уміти:
- творчо застосовувати знання і способи діяльності, засвоєні під час викладання навчальних дисциплін;
- планувати, організовувати і аналізувати різноманітні види навчальних і позааудиторних занять;
- використовувати у педагогічній практиці найбільш ефективні методи навчання, виховання і розвитку студентів;
- організовувати і проводити науково-методичну роботу;
- розробляти ефективну дидактичну систему організації освітнього процесу;
- використовувати сучасні педагогічні технології організації освітнього процесу;
- використовувати засоби активізації навчально-творчої діяльності студентської аудиторії та інноваційні методи навчання;
- апробувати інноваційні прийоми, методи та засоби навчання і виховання, що застосовуються в системі педагогічного процесу.
- Teacher: Віталій Йосипович Бочелюк