Мета: вироблення студентами особистісної концепції педагогічної діяльності у закладі вищої освіти, що є основою для систематизації психологічних та педагогічних знань і умінь, практичного досвіду.

Об’єктом навчальної дисципліни є освітньо-виховна система закладу вищої освіти та педагогічні технології у вищій школі.

Предмет дисципліни: системно організований освітній процес підготовки фахівців сфери журналістики за сучасними педагогічними принципами.

Завдання – вивчення дидактичних засад викладання навчальних дисциплін у системі закладів вищої освіти; розгляд сучасних педагогічних теорій викладання у вищій школі; вивчення методів управління навчально-творчою діяльністю студентів та слухачів підвищення кваліфікації; набуття практичних навичок з аналізу і оцінки якості освітнього процесу за критеріями європейського освітнього простору.

В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:

-        законодавче та нормативно-правове забезпечення вищої освіти;

-        структуру вищої освіти в Україні та інших країн;

-        структуру і зміст освітнього процесу у закладі вищої освіти;

-        основи організації роботи викладачів, кафедри, деканату, адміністрації;

-        специфіку науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи;

-        принципи розробки педагогічних технологій освітньо-виховної взаємодії зі студентами;

-        різноманітні дослідно-експериментальні форми педагогічної діяльності;

-        засоби активізації пізнавальної діяльності студентської аудиторії;

-        методи забезпечення ефективного управління навчально-творчою діяльністю студентів.

По закінченні вивчення дисципліни студент повинен уміти:

-        творчо застосовувати знання і способи діяльності, засвоєні під час викладання навчальних дисциплін;

-        планувати, організовувати і аналізувати різноманітні види навчальних і позааудиторних занять;

-        використовувати у педагогічній практиці найбільш ефективні методи навчання, виховання і розвитку студентів;

-        організовувати і проводити науково-методичну роботу;

-        розробляти ефективну дидактичну систему організації освітнього процесу;

-        використовувати сучасні педагогічні технології організації освітнього процесу;

-        використовувати засоби активізації навчально-творчої діяльності студентської аудиторії та інноваційні методи навчання;

-        апробувати інноваційні прийоми, методи та засоби навчання і виховання, що застосовуються в системі педагогічного процесу.