Мета навчальної дисципліни

Мета: ознайомлення студентів з особливостями обраної професії.

Завдання: ознайомити студентів з особливостями психології як науки та професії; навчити здійснювати аналіз власної мотивації вибору професії психолога; навчити  складати професіограму професії психолога в будь-якій сфері роботи; навчити здійснювати аналіз міфів про професію психолога і психологів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: вміння управляти комплексними діями або проектами, відповідати за прийняття рішень у непередбачуваних умовах; володіння концептуальними знаннями, що сприяють професійному розвитку психолога, формуванню загальної культури та моральних цінностей;  здатність аналітично мислити, бути проникливим та об’єктивним, збирати та інтерпретувати інформацію; здатність до критичного осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності;

фахові компетентності: знання етичних норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем; здатність до надання підприємствам, організаціям, державним органам та засобам масової інформації аналітичних матеріалів стосовно психологічних феноменів із прогнозом їх соціально-психологічного розвитку; здатність до забезпеченні нешкідливих та безпечних умов та характеру праці з урахуванням важкості та напруженості трудового процесу на підприємствах та організаціях психологічної допомоги та соціально-психологічної реабілітації; здатність до виконання завдань роботи психологічної служби підприємства, установи, навчального або медичного закладу, в пенітенціарній системі та службах МНС.

 Очікувані програмні результати навчання: знання етичних норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем; здатність до надання підприємствам, організаціям, державним органам та засобам масової інформації аналітичних матеріалів стосовно психологічних феноменів із прогнозом їх соціально-психологічного розвитку; здатність до забезпеченні нешкідливих та безпечних умов та характеру праці з урахуванням важкості та напруженості трудового процесу на підприємствах та організаціях психологічної допомоги та соціально-психологічної реабілітації; здатність до виконання завдань роботи психологічної служби підприємства, установи, навчального або медичного закладу, в пенітенціарній системі та службах МНС.