Мета вивчення дисципліни «Соціальні та політичні конфлікти» - підвищення у студентів конфліктологічної культури майбутнього магістра з психолога для успішної реалізації професійної діяльності.

Завдання вивчення дисципліни «Соціальні та політичні конфлікти»: вивчення основних понять та ключових положень теорії соціальних та політичних конфліктів, формування практичних навичок структурного аналізу та діагностики  соціальних та політичних конфліктів, формування уявлень та навичок управлінських стратегій регулювання та вирішення конфліктів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; цінування та повага різноманітності та мультикультурності; здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів); здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

фахові компетентності: здатність до формування світогляду, розвитку людського буття, суспільства і природи, духовної культури; знання етичних норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем; здатність використовувати професійні знання й практичні навички з психології в процесах отримання та опрацювання наукової інформації, її практичного застосування; уміння використовувати спеціалізоване комп'ютерне програмне забезпечення у психодіагностичних дослідженнях.

очікувані програмні результати навчання: здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість; розробляти просвітницькі матеріали та освітні програми, впроваджувати їх, отримувати зворотній зв'язок, оцінювати якість; оцінювати ступінь складності завдань діяльності та приймати рішення про звернення за допомогою або підвищення кваліфікації; вирішувати етичні дилеми з опорою на норми закону, етичні принципи та загальнолюдські цінності; здійснювати адаптацію та модифікацію існуючих наукових підходів і методів до конкретних ситуацій професійної діяльності.