Мета викладання дисципліни є надання студентам базових знань щодо методологічних принципів та основних понять психології, про загальні закономірності розвитку та функціонування механізмів психіки, про існуючі в загальній психології концепції особистості, психічні процеси, індивідуальні властивості та стані, основні детермінанти формування та проявів поведінки особистості.
Завдання вивчення дисципліни
- дати уявлення про історію становлення предмету психології, провідних напрямків зарубіжної та вітчизняної психологічної науки;
- забезпечити порозуміння студентами логіки психологічного дослідження та можливостей використання методів наукового вивчення психіки;
- розкрити специфіку психології людини, її свідомості , загальних закономірностей розвитку та функціонування психічних явищ;
- розглянути сутність та значення діяльності та спілкування, як особливих форм активності людини;
- ознайомити студентів з особливостями пізнавальних психічних процесів, емоціонально-вольових процесів та психічних станів людини;
- висвітлити провідні наукові підходи до порозуміння особистості та індивідуальності людини у вітчизняної та зарубіжної психології;
- сприяти розвитку у майбутніх психологів наукового світогляду;
- створити умови для формування вмінь теоретичного аналізу психологічної літератури, самостійного узагальнення вивченого матеріалу.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності: знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. здатність приймати обґрунтовані рішення.
фахові компетентності: здатність оперувати категоріально-понятійним апаратом психології; здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розуміння природи виникнення, функціонування та розвитку психічних явищ; здатність до розуміння природи поведінки, діяльності та вчинків; здатність самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати психологічну інформацію з різних джерел.
очікувані програмні результати навчання: аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання; розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань; здійснювати пошук інформації з різних джерел, у т.ч. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, для вирішення професійних завдань; відповідально ставитися до професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку
- Викладач: Застело Анна
- Викладач: Кузьмін Віктор
- Викладач: Смолякова Ліна Юріївна