Програма вивчення навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавр спеціальності 075 – «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є методоогія оптимізації товарної політики суб'єктів господарської діяльності. 

Метою вивчення дисципліни є формування у майбутніх фахівців системи спеціальних знань та навичок маркетингового планування продукту, формування та ефективного управління товарною політикою сучасного підприємства та розроблення товарів і послуг ринкової новизни.

 Міждисциплінарні зв’язки: пов’язана та базується на знаннях навчальних дисциплін “Мікроекономіка ”, «Макроекономіка», «Економіка підприємства», «Економіка торгівлі», «Маркетинг» «Менеджмент» та знаннях інших спеціальних профільних дисциплін.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Товар в маркетинговій діяльності. Система ринкових характеристик товару.

2. Зміст, складові й особливості сучасного ринку товарів і послуг. Управління продуктом у системі маркетингу.

Основними завданнями вивчення дисципліни є набуття компетентностей на основі засвоєння основних теоретичних положень маркетингової товарної політики організації та придбання необхідних практичних навичок щодо принципів та методів планування асортименту продукції у маркетингу, оптимізації товарної політики, підходів до озробки нової продукції, визначення якості та конкурентоспроможності товару, вивчення сучасних підходів до розробки упаковки і марочної політики.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях; здатність проведення досліджень на відповідному рівні; навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

фахові компетентності: здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу; здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу; здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі; Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу; Здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності; Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу; Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в крос-функціональному розрізі; Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності.

очікувані програмні результати навчання: демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності; аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності; застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу; збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію; використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію; оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень; відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки; пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

 На вивчення навчальної дисципліни відводиться 120 годин(и) 4 кредити(ів) ЄКТС.