Мета вивчення навчальної дисципліни формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів.

Завдання вивчення дисципліни:

формування у студентів умінь здобувати, засвоювати та застосовувати теоретичні знання в сфері мерчандайзингу;

- вивчення ключової концепції, правил і принципів, а також інструментарію мерчандайзингу;

- набуття практичних навичок для самостійного здійснення необхідних робіт щодо планування зовнішнього вигляду магазину та прилеглої території, а також внутрішнього простору та викладки товарів у торговому залі;

- отримання знань та навичок із розробки та обґрунтування управлінських рішень щодо організації системи мерчандайзингу роздрібних та виробничих/збутових підприємств.

– набуття навиків аналізу чинників, що впливають на поведінкові реакції споживачів в часі і просторі торговельної зали.