Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни ЗВО “Рухливі ігри” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» (освітня програма «Фізичне виховання»)

Предметом вивчення  навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань і практичних навичок,  щодо підбору, організації і проведення рухливих ігор з дітьми різних вікових груп в урочних і позаурочних формах організації заняття з урахуванням стану здоров’я і підготовленості.

 Міждисциплінарні зв’язки: Вивчення дисципліни базується на дисциплінах: “Анатомія людини”, “Вступ до спеціальності”, “Гімнастика з методикою викладання”, “Фізіологія людини”, “Плавання з методикою викладання”, “Легка атлетика з методикою викладання”, “Спортивно-педагогічне вдосконалення”; є базовою для дисциплін: “Теорія і методика фізичного виховання”, “Професійний спорт”, “Виробнича практика”, “Організація і проведення спортивно-оздоровчих заходів”, “Спортивні ігри з методикою викладання”, “Теорія обраного виду спорту з основами методики”,  “Оздоровчі технології фізкультури і спорту” та ін.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Гра, як один із засобів фізичного виховання і спорту.

2. Особливості організації  і проведення рухливих ігор з дітьми різних вікових груп в урочній та позаурочній формі організації занять.

Метою викладання навчальної дисципліни “Рухливі ігри” є формування у студентів загальних і фахових компетенцій через засвоєння комплексу теоретичних знань та оволодіння вміннями і навичками в сфері фізичної культури для спрямованого використання засобів рухливих ігор у збереженні та укріпленні здоров’я, підвищення рівня розвитку фізичних якостей, ефективного здійснення професійної діяльності.

Основними завданнями є ознайомлення з методикою організації і проведення рухливих ігор різної спрямованості, набування і вдосконалення професійних умінь і навичок в організації дітей різних вікових груп на заняттях рухливими іграми, сприяння становленню студентів у професійній галузі.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни: 

- загальні компетентності: здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; здатність до адаптації та дії в новій ситуації; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел

- фахові компетентності: здатність аналізувати здоров’я і фізичну підготовленість, як системну категорію; здатність визначати роль рухової активності для формування здорового способу життя та збереження й зміцнення здоров’я; здатність визначати перспективні шляхи управління здоров’ям і фізичною підготовленістю; здатність застосовувати механізми управління якістю фізкультурно-оздоровчих та спортивних послуг; уміння застосовувати сучасні засоби, методи та технології під час процесу фізичного виховання, спортивної  та рекреаційно-оздоровчої діяльності з неповносправними особами.