Менеджмент соціально-педагогічної роботи – сучасна дисципліна, яка допомагає розвинути ефективні підходи при здійсненні будь-яких дій стосовно відповідних організацій. Доленосність перехідного періоду в Україні загострила необхідність точного визначення змісту і характеру менеджменту соціальної роботи з огляду на його особливості в процесі становлення нової соціальної системи.

Мета курсу – ознайомити студентів з основами менеджменту, підкреслити важливу роль шкіл менеджменту, теорій соціального управління, знати різноманітні типи організаційних структур служб соціальної роботи, розглянути функції управління соціальною роботою на різних рівнях. Формування у студентів розуміння сутності управління та ефективного використання ресурсів суспільства.

 Набуті знання курсу допоможуть студентам усвідомити історичні аспекти розвитку теорії менеджменту соціальної роботи, її складові, відповідальність за управлінські дії та рішення, стануть важливим фактором у формуванні професійних навичок і вмінь, що стосуються сфери менеджменту соціальної роботи. А також, оволодіння теорією та технологією менеджменту соціальної роботи дозволить майбутнім соціальним працівникам вести організаційноуправлінську й адміністративну роботу в різноманітних соціальних закладах. 

У результаті вивчення курсу студенти повинні знати:

  історію розвитку менеджменту соціально-педагогічної роботи, як науки; 

 основні елементи управління соціальною роботою, види управління; 

 відрізняти такі поняття як «менеджмент соціальної роботи», «управління соціальною роботою»;

  менеджмент реалізації управлінського рішення; 

 функції менеджменту соціальної роботи, принципи і закономірності менеджменту соціальної роботи; 

 моделі й методи прийняття рішення в соціальних групах, організаціях; 

 тактику ділових взаємин у колективі;

  типологію організаційної культури, вплив соціальної культури на управлінську діяльність; уміти: 

 використовувати закономірності, форми і методи в управлінні соціальною роботою;

 проводити емпіричний аналіз ефективності управлінської роботи в групах, колективах та в інших соціальних об’єктах; 

 планувати і здійснювати управлінську діяльність в соціальних групах, колективах;

  характеризувати сучасні напрямки менеджменту соціальної роботи;

  виділяти особливості стратегічного управління соціальною роботою в державних та позадержавних об’єктах; 

 управляти трудовими ресурсами, знати мотиваційні теорії трудової діяльності; 

 застосовувати різноманітні стилі керівництва у відповідній ситуації, методи вирішення конфліктів.  організовувати й координувати соціальну роботу з різноманітними категоріями клієнтів.