ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета навчальної дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг", освітньої програми "Маркетинг" сучасної системи теоретичних поглядів та спеціальних знань у галузі ринку страхових послуг, теоретичних знань та практичних навичок щодо комплексу зобов’язань страховика, які визначають поняття страхового продукту, а також передумови та супутні обставини виконання цих зобов’язань.
Завдання навчальної дисципліни "Ринок страхових послуг": сформувати у здобувачів вищої освіти цілісне уявлення про потребу та сутність страхової послуги; обов’язковий та добровільний характер страхових послуг; правове забезпечення ринку страхових послуг; цивілізоване ставлення до особистого та колективного майна, власного здоров’я і життя, відповідальності перед третіми особами.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати
загальні компетентності:
ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК 6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК 7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 8. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
фахові компетентності:
- здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу (СК 1);
- здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу (СК 2);
- здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу (СК 5);
- здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності (СК 6);
- здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів (СК 7);
- здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків (СК 11);
- здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу (СК 12).
Очікувані програмні результати навчання:
- демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності (Р 1);
- аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності (Р 2);
- застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу (Р 3);
- збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію (Р 4);
- визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності (Р 6);
- пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта (Р 10);
- демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта (Р 11);
На вивчення навчальної дисципліни відводиться __90__годин(и)_3_ кредити(ів).
Характеристика навчальної дисципліни: вибіркова, 3-й рік підготовки, 5-й семестр.
Загальна кількість годин - 90 годин, з нихдля здобувачів денної форми навчання лекції - 14 годин, практичні, семінарські - 14 годин, інші - 2 години, самостійна робота - 60 годин;
для здобувачів заочної форми навчання лекції - 4 години, практичні, семінарські - 2 години, самостійна робота - 84 години.
Вид контролю - залік.
- Викладач: Онуфрієнко Наталія Леонідівна