ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»

Мета навчальної дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг", освітньої програми "Маркетинг" сучасної системи теоретичних поглядів та спеціальних знань у галузі ринку страхових послуг, теоретичних знань та практичних навичок щодо комплексу зобов’язань страховика, які визначають поняття страхового продукту, а також передумови та супутні обставини виконання цих зобов’язань.

Завдання навчальної дисципліни "Ринок страхових послуг": сформувати у здобувачів вищої освіти цілісне уявлення про потребу та сутність страхової послуги; обов’язковий та добровільний характер страхових послуг; правове забезпечення ринку страхових послуг; цивілізоване ставлення до особистого та колективного майна, власного здоров’я і життя, відповідальності перед третіми особами.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати

загальні компетентності:

ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК 4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК 7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 8. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

фахові компетентності:

- здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу (СК 1);

- здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу (СК 2);

- здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу (СК 5);

- здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності (СК 6);

- здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів (СК 7);

- здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків (СК 11);

- здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу (СК 12).

Очікувані програмні результати навчання:

- демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності (Р 1);

- аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності (Р 2);

- застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу (Р 3);

- збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію (Р 4);

- визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності (Р 6);

- пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта (Р 10);

- демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта (Р 11);

- виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним (Р 12).

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __90__годин(и)_3_ кредити(ів).

Характеристика навчальної дисципліни: вибіркова, 3-й рік підготовки, 5-й семестр.

Загальна кількість годин - 90 годин, з них 
для здобувачів денної форми навчання лекції - 14 годин, практичні, семінарські - 14 годин, інші -  2 години, самостійна робота - 60 годин;
для здобувачів заочної форми навчання лекції - 4 години, практичні, семінарські - 2 години, самостійна робота - 84 години.
Вид контролю - залік.