Метою викладання навчальної дисципліни « Адміністративна відповідальність»   є

навчальна – набуття та поглиблення знань щодо правових основ, сутності та особливостей суспільних відносин у в процесі притягнення фізичних і юридичних осіб до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень;

розвиваюча – виробляти навички самостійного аналізу адміністративно-правових явищ, умінь застосовувати отримані знання при оцінці конкретної ситуації; виробляти настанови на оволодіння професійними вміннями та навичками;

виховна – формувати ціннісні орієнтири студентів відповідно до ідеалів гуманізму, демократії, соціальної справедливості, поваги до особистості; виховувати активну громадянську позицію; сприяти усвідомленню ролі та значення юридичної діяльності в розбудові та зміцненні української держави; формувати високий рівень правової свідомості та правової культури, професійних та особистісних якостей.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен набути таких загальних компетентностей:

1)    здатність застосовувати отримані знання у професійній діяльності, а також до безперервного та активного навчання, самовдосконалення та підвищення кваліфікації;

2)    здатність визначати, формулювати та розв’язувати проблеми у професійній діяльності та приймати обґрунтовані рішення;

3)    здатність діяти з дотриманням етичних принципів, як з точки зору професійної гідності, так і з точки зору соціальної відповідальності правника та його громадських зобов’язань, поважати закон та право.

 професійних компетентностей:

1)    здатність на достатньому рівні репрезентувати правоохоронні органи у відносинах з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та громадянами під час надання правоохоронних послуг;

2)    здатність аналізувати нормативно-правові акти та інші документи з метою правильно кваліфікувати адміністративні правопорушення та злочини;

3)    здатність об’єктивної оцінки ситуації з метою правильного вибору форм та методів правоохоронної діяльності;

4)    здатність щодо застосування примусових заходів в порядку та межах визначених Законом;

5)    здатність організовувати свою діяльність на основі певного алгоритму, складати необхідні процесуальні документи;

6)    здатність довільно використовувати знання в сфері права для розв’язання типових ситуацій, що виникають під час професійної діяльності поліції;

7)    здатність переосмислювати наявні знання стосовно нових фактів; адаптувати раніше отриманий досвід до змінних умов та нестандартних ситуацій;

8)    здатність на алгоритмічному рівні розв’язувати типові задачі, що виникають під час забезпечення публічної безпеки і порядку;

9)    з;датність знаходити шляхи розв’язку нетипових задач, що виникають під час забезпечення публічної безпеки і порядку, спілкування з громадянами і правопорушниками

10)          здатність правильно кваліфікувати адміністративні правопорушення;

11)          здатність правильно застосовувати адміністративно-процесуальні норми при здійсненні провадження в справах про адміністративні правопорушення;

12)          здатність правильно застосовувати адміністративний нагляд з метою ведення ефективної індивідуально-профілактичної роботи з особами щодо яких він встановлений;

13)          здатність правильно відтворювати результати професійної діяльності в юридичній та іншій документації.

Результати навчальної дисципліні «Адміністративна відповідальність» .

Згідно з вимогами освітньої програми здобувачі повинні знати:

1) на понятійному рівні: основні положення законодавства України, що регулює суспільні відносини, які виникають в процесі вчинення адміністративних правопорушень і регулюються адміністративно-правовими нормами;

2) на фундаментальному рівні: особливості змісту суспільних відносин, що виникають під час взаємодії поліції з іншими органами, установами, громадянами при виконанні функцій у сфері охорони публічного порядку, безпеки та протидії правопорушенням; тенденції щодо подальшого розвитку суспільних відносин у сфері охорони публічного порядку та безпеки, а також напрями реформування поліції у конкретний період часу.

3) на практично-творчому рівні: систему, структуру та основи організації діяльності підрозділів поліції; порядок застосування заходів адміністративного примусу для забезпечення публічної безпеки і порядку; форми взаємодії поліції з іншими правоохоронними органами, місцевим самоврядуванням та громадськістю; зміст процесуальних документів, які складаються під час адміністративної діяльності поліції.

вміти:

1) на репродуктивному рівні: відтворювати основні поняття та категорії, що відображають сутність адміністративно-деліктних відносин, в тому числі тих, які виникають за участю правоохоронних органів.

2) алгоритмічному рівні: довільно використовувати засвоєні знання для розв’язання типових ситуацій, що виникають під час професійної діяльності працівників правоохоронних органів, а також організовувати свою діяльність на основі певного алгоритму; складати необхідні адміністративно-процесуальні та інші документи.

3) на евристичному рівні: орієнтуватися у процесі зміни професійних завдань та ускладнення оперативної обстановки, знаходити шляхи розвязку нетипових задач, що виникають під час забезпечення публічної безпеки і порядку, спілкування з громадянами і правопорушниками.

4) на творчому рівні: переосмислювати наявні знання стосовно нових фактів; адаптувати раніше отриманий досвід до змінних умов та нестандартних ситуацій; варіативно розвязувати професійні завдання; у вмінні самостійно вести експериментальну, науково-дослідницьку діяльність.