Мета навчальної дисципліни: забезпечення фундаментальної підготовки висококваліфікованих фахівців, що володіють глибокими знаннями в галузі організаційного навчання персоналу. шляхом ознайомлення з основними закономірностями соціально-психологічного навчання персоналу, а також вироблення і поліпшення різних умінь і навиків  вдосконалення поведінки працівників, формування специфічних комунікативних умінь, впорядкування культури психічної діяльності організації.

Завдання є формування у студентів понять і уявлень про спеціальні і професіональні функції, завдання і цілі психолога в організації, таких як робота з персоналом, організація праці, організаційне управління і соціальне планування, а також формування специфічних навиків і умінь необхідних для  вдосконалення процесу спілкування в професійній діяльності людей і для підвищення ефективності їх праці.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: вміння обирати методи та інструментальні засоби, застосування інноваційних підходів в галузі психології; здатність спілкуватися державною мовою з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів професійної діяльності); здатність самостійно продукувати і приймати рішення, виявляти та вирішувати психологічні проблеми, генерувати нові ідеї, що спонукають до пізнання істини та розвитку; брати відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб.

фахові компетентності: здатність до надання підприємствам, організаціям, державним органам та засобам масової інформації аналітичних матеріалів стосовно психологічних феноменів із прогнозом їх соціально-психологічного розвитку; здатність проводити на відповідному науково-методичному рівні викладання державною мовою психологічних дисциплін; здатність застосовувати активні методи соціально-психологічного навчання дітей та дорослих.

очікувані програмні результати навчання: за результатами навчання з дисципліни «Теорія і практика психотренінгу» студенти повинні знати поняття і принципи тренінгу; планування, компоненти та організацію тренінгу; стандарти тренерської роботи та індивідуальний стиль тренера. Студенти повинні вміти забезпечити професійну компетентність у сфері організації та проведення тренінгів; сформувати вміння, потрібні для організації та планування психологічних тренінгів; засвоїти навички тренінгової роботи; застосовувати різні прийоми тренерської діяльності.