Метою навчальної дисципліни є вивчення історії законодавчої політики Української держави, формування широкого загального культурного та професійного юридичного світогляду, необхідного сучасному юристові. Історія законодавчої політики Української держави несе в собі величезний виховний потенціал і формує у студентської молоді почуття патріотизму.
1.2. Основними завданнями навчальної дисципліни є:
- навчити студента-юриста на історичному матеріалі аналізувати законодавчу політику Української держави,;
- визначати її предмет, задачі, джерела, типи та принципи;
- з’ясувати її місце у загальній політиці держави, значення, перспективи і основні напрямки реалізації для вдосконалення законодавчого процесу.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
- загальні компетентності знання та розуміння предметної галузі, професії, основних концепцій, базових категорій, юридичних понять; здатність до безперервного та активного навчання та самоосвіти; здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність спілкуватися державною мовою, вміння правильно, логічно, ясно будувати своє усне й писемне мовлення; уміння працювати в команді, мотивувати людей та досягати спільної мети; здатність діяти з урахуванням соціальної відповідальності та громадських зобов’язань, з повагою ставитися до права й закону; уміння знаходити, обробляти та аналізувати інформацію з різноманітних джерел; здатність використовувати інформаційно-комунікативні технології.
- фахові компетентності: : розуміти юриспруденцію через аналіз сукупності історико-правових фактів; здатність брати участь у розробці нормативно-правових актів; уміння діяти на основі розвинутої правосвідомості, правового мислення і правової культури; здатність здійснювати професійну діяльність у повній відповідності до закону; розуміння необхідності поваги до честі та гідності, захисту прав і свобод людини і громадянина; володіння юридичною термінологією та юридичною технікою; здатність тлумачити нормативно-правові акти.
- Викладач: Пальченкова Вікторія