Метою викладання дисципліни «Суб’єкти правоохоронної діяльності» є формування цілісного уявлення про правовий статус суб’єктів правоохоронної діяльності в Україні та зарубіжних країнах та набуття студентами відповідних навичок і вмінь використання одержаних знань при оволодінні інших навчальних дисциплін спеціальності, особливо діяльнісного спрямування.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Суб’єкти правоохоронної діяльності» є:
– аналіз літератури та законодавства, яке регулює правовий статус правоохоронних органів в зарубіжних країнах та Україні;
– оволодіння знаннями з специфіки структурної побудови правоохоронних органів та функціонального призначення, їх взаємозв’язках, правах та обов’язках працівників цих органів, вимогах до кадрів тощо;
– накопичення знань з предмету курсу та розвиток юридичного мислення, необхідних для подальшого успішного засвоєння спецкурсів галузевого спрямування;
– вироблення професійного юридичного мислення, необхідного для засвоєння і застосування права.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати такі
загальні компетентності:
– здатність до абстрактного, логічного та критичного мислення, аналізу та синтезу отриманих знань;
– знання і розуміння предмета пізнання, здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;
– уміння планувати і організовувати свою роботу в процесі навчання;.
– навички збору і аналізу інформації з правових джерел, оцінка її достовірності, використання сучасних інформаційних технологій і баз даних;
– уміння грамотно і точно формулювати та висловлювати свої позиції, належним чином їх обґрунтовувати, брати участь в аргументованій дискусії;
– здатність комунікувати як усно, так і письмово різними мовами насамперед у професійній сфері, цінувати та поважати різноманітність та мультикультурність;
– вміння працювати самостійно, проявляти добросовісність, дисциплінованість, пунктуальність та відповідальність у процесі навчання;
– здатність бути критичним і самокритичним, визнавати та виправляти власні помилки.
фахові компетентності:
– знання засад і доктрин національного права, а також змісту правових інститутів адміністративного права;.
– навички реалізації та застосування норм матеріального і процесуального права.
– уміння застосувати знання у практичній діяльності при моделюванні правових ситуацій.
– здатність визначати належні та прийнятні для юридичного аналізу факти.
– здатність аналізувати правові проблеми та формувати правові позиції.
– здатність застосовувати юридичну аргументацію.
– здатність виявляти проблеми правового регулювання і пропонувати способи їх вирішення, включаючи подолання юридичної невизначеності.
– навички логічного, критичного і системного аналізу документів, розуміння їх правового характеру і значення.
– навички консультування з правових питань, зокрема, можливих способів захисту прав та інтересів клієнтів, відповідно до вимог професійної етики, належного дотримання норм щодо нерозголошення персональних даних та конфіденційної інформації.
– навички самостійної підготовки проектів актів правозастосування
– здатність до критичного та системного аналізу правових явищ і застосування набутих знань у професійній діяльності.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
– поняття та ознаки правоохоронної діяльності;
– класифікацію суб’єктів правоохоронної діяльності;
– поняття та ознаки правоохоронного органу;
- специфіку системи правоохоронних органів;
- нормативну базу, яке регулює правовий статус правоохоронних органів в Україні;
– напрямки взаємодії правоохоронних органів України та зарубіжних країн.
вміти:
- тлумачити чинне законодавство про порядок створення, структуру та функції правоохоронних органів;
- визначити ознаки, принципи, межі та методи практичної реалізації діяльності правоохоронних органів;
дослідити проблеми суб’єктів правоохоронної діяльності, підготувати тези виступів на науково-практичних конференціях, статі в наукових журналах для молодих вчених.- Викладач: Купін Арнольд