Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування у студентів системи теоретичних і практичних знань з питань основних положень маркетингу як науки та практичної діяльності підприємства, тісно пов’язаної з іншими видами діяльності, направленої на задоволення нужди та потреб споживачів з метою підвищення ефективності роботи фірм з різними формами власності.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг» є вивчення таких основних понять, положень ринкової економіки та маркетингу як концепції, цілі, функції і задачі маркетингу; типи і моделі ринків; попит та пропозиція; цінова політика фірми і методи ціноутворення, формування каналів руху товарів.
Досягненню поставлених цілей та завдань, розвитку позначених знань, умінь та навичок сприятиме самостійна робота студентів, виконання ними індивідуальних завдань.
Згідно вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати у результаті вивчення навчальної дисципліни:
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
Загальні компетентності
− здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
− знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;
− здатність до усної та письмової професійної комунікації англійською мовою;
− навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;
− здатність приймати обґрунтовані рішення;
− навички міжособистісної взаємодії;
− здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
− здатність до адаптації та дії в новій ситуації;
− здатність виявляти ініціативу та підприємливість;
− здатність свідомо та соціально-відповідально діяти на основі етичних міркувань.
Фахові компетентності
− здатність виявляти закономірності функціонування сучасної економіки на мікро- та макрорівні.
− здатність використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність.
− здатність застосовувати комп’ютерні технології обробки даних для вирішення економічних завдань, здійснення аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів;
− здатність використовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування;
− здатність проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання та стану функціональних підсистем підприємств, організацій та установ;
− здатність описувати економічні та соціальні процеси і явища на основі теоретичних та прикладних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати;
− здатність аналізувати та розв’язувати завдання у сфері регулювання економічних та соціально-трудових відносин;
− навички використання сучасних джерел економічної, соціальної, управлінської, облікової інформації для складання службових документів та аналітичних звітів;
− здатність поглиблено аналізувати проблеми і явища в одній або декількох професійних сферах у межах.
− здатність використовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування.
- Учитель: Світлана Горбань