Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування у студентів системи теоретичних і практичних знань з питань основних положень маркетингу як науки та практичної діяльності підприємства, тісно пов’язаної з іншими видами діяльності, направленої на задоволення нужди та потреб споживачів з метою підвищення ефективності роботи фірм з різними формами власності.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг» є вивчення таких основних понять, положень ринкової економіки та маркетингу як концепції, цілі, функції і задачі маркетингу; типи і моделі ринків; попит та пропозиція; цінова політика фірми і методи ціноутворення, формування каналів руху товарів.

Досягненню поставлених цілей та завдань, розвитку позначених знань, умінь та навичок сприятиме самостійна робота студентів, виконання ними індивідуальних завдань.

Згідно вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні  отримати у результаті вивчення навчальної дисципліни:

   У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен  отримати

Загальні компетентності

−      здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;

−      знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;

−      здатність до усної та письмової професійної комунікації англійською мовою;

−      навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;

−      здатність приймати обґрунтовані рішення;

−      навички міжособистісної взаємодії;

−      здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

−      здатність до адаптації та дії в новій ситуації;

−      здатність виявляти ініціативу та підприємливість;

−      здатність свідомо та соціально-відповідально діяти на основі етичних міркувань.

Фахові компетентності

−      здатність виявляти закономірності функціонування сучасної економіки на мікро- та макрорівні.

−      здатність використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність.

−       здатність застосовувати комп’ютерні технології обробки даних для вирішення економічних завдань, здійснення аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів;

−       здатність використовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування;

−      здатність проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання та стану функціональних підсистем підприємств, організацій та установ;

−      здатність описувати економічні та соціальні процеси і явища на основі теоретичних та прикладних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати;

−      здатність аналізувати та розв’язувати завдання у сфері регулювання економічних та соціально-трудових відносин;

−      навички використання сучасних джерел економічної, соціальної, управлінської, облікової інформації для складання службових документів та аналітичних звітів;

−      здатність поглиблено аналізувати проблеми і явища в одній або декількох професійних сферах у межах.

−      здатність використовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування.