Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Мотивування персоналу» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 051 Економіка, освітня програма: Управління персоналом та економіка праці.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є закономірності функціонування механізму мотивації праці.
Міждисциплінарні зв’язки: дисципліни, що передують вивченню цієї дисципліни – «Вступ до спеціальності», «Психологія управління», «Фізіологія і психологія праці»; «Менеджмент»; а також дисципліни «Управління персоналом», «Економіка праці та соціально-трудові відносини».
Мета: формування у студентів системи теоретичних і прикладних знань у галузі посилення трудової активності персоналу та поліпшення якісних показників роботи засобами сучасних методів матеріальної, трудової і статусної мотивації.
Завдання: формування у студентів стійких сучасних знань з теорії мотивації персоналу, вмінь і навичок самостійно аналізувати стан мотивації персоналу та розробляти науково-практичні рекомендації щодо її посилення; розвивати самостійність та відповідальність в обґрунтуванні та прийнятті рішень з мотиваційного менеджменту.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
Загальні компетентності:
- розуміти та самостійно формувати зміст, структуру і висновки наукових та аналітичних текстів з економіки;
- застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати;
- використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань;
- вміти працювати як самостійно, так і в команді;
- демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами та у невизначених умовах;
- набути навички самостійної роботи, виявляти ініціативу та підприємливість, бути критичним і самокритичним.
Фахові компетентності:
- використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності;
- вміти аналізувати процеси державного та ринкового регулювання соціально - економічних і трудових відносин;
- ідентифікувати джерела та розуміти методологію визначення і методи отримання соціально - економічних даних, збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та соціальні показники;
- виконувати дослідження за встановленим замовленням;
- демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та у професійному спілкуванні;
- володіти методами управління персоналом, аудиту персоналу, нормування, стимулювання та ефективної організації праці різних категорій працівників.
Очікувані програмні результати навчання:
- знання та розуміння предметної галузі та розуміння професійної діяльності;
- навички міжособистісної взаємодії;
- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
- здатність визначати основні етапи управлінського проектування;
- здатність самостійно виявляти проблеми економічного характеру під час аналізу конкретних ситуацій, пропонувати способи їх вирішення.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Мотивація персоналу як специфічна сфера управління.
2. Управління мотивацією персоналу.
- Викладач: Гіль Людмила