Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Мотивування персоналу» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 051 Економіка, освітня програма: Управління персоналом та економіка праці.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є закономірності функціонування механізму мотивації праці.

Міждисциплінарні зв’язки: дисципліни, що передують вивченню цієї дисципліни – «Вступ до спеціальності», «Психологія управління», «Фізіологія і психологія праці»; «Менеджмент»; а також дисципліни «Управління персоналом», «Економіка праці та соціально-трудові відносини».

Мета: формування у студентів системи теоретичних і прикладних знань у галузі посилення трудової активності персоналу та поліпшення якісних показників роботи засобами сучасних методів матеріальної, трудової і статусної мотивації.

Завдання: формування у студентів стійких сучасних знань з теорії мотивації персоналу, вмінь і навичок самостійно аналізувати стан мотивації персоналу та розробляти науково-практичні рекомендації щодо її посилення; розвивати самостійність та відповідальність в обґрунтуванні та прийнятті рішень з мотиваційного менеджменту.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

Загальні компетентності:

-           розуміти та самостійно формувати зміст, структуру і висновки наукових та аналітичних текстів з економіки;

-           застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати;

-           використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань;

-           вміти працювати як самостійно, так і в команді;

-           демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами та у невизначених умовах;

-           набути навички самостійної роботи, виявляти ініціативу та підприємливість, бути критичним і самокритичним.

Фахові компетентності:

-           використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності;

-           вміти аналізувати процеси державного та ринкового регулювання соціально - економічних і трудових відносин;

-           ідентифікувати джерела та розуміти методологію визначення і методи отримання соціально - економічних даних, збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та соціальні показники;

-           виконувати дослідження за встановленим замовленням;

-           демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та у професійному спілкуванні;

-           володіти методами управління персоналом, аудиту персоналу, нормування, стимулювання та ефективної організації праці різних категорій працівників.

Очікувані програмні результати навчання:

-           знання та розуміння предметної галузі та розуміння професійної діяльності;

-           навички міжособистісної взаємодії;

-           здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

-           здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

-           здатність визначати основні етапи управлінського проектування;

-           здатність самостійно виявляти проблеми економічного характеру під час аналізу конкретних ситуацій, пропонувати способи їх вирішення.

 

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1.                  Мотивація персоналу як специфічна сфера управління.

2.                   Управління мотивацією персоналу.