Програма вивчення навчальної дисципліни «Соціально-політична журналістика: контент» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 061 «Журналістика».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є проблематика, що стосується політичної, соціальної сфер суспільства. Під час вивчення проблематики засобів масової інформації ґрунтовно розглядаються жанри публікацій, способи і форми подачі матеріалів різними ЗМІ.
Метою викладання навчальної дисципліни «Соціально-політична журналістика: контент» є вироблення у студентів теоретичних орієнтирів, основ підходу до аналізу явищ журналістської практики, дослідження тематики публікацій, присвячених ключовим проблемам політичного та соціального розвитку громадянського суспільства, розбудові соціальної стратегії держави.
Основними завданнями вивчення дисципліни є
- сформувати у студентів розуміння закономірного процесу пізнання: від загального уявлення про журналістику як функціонуючу систему, через детальне розкриття всіх компонентів;
- ознайомити студентів з основними напрямками, колом соціально-політичних тем та проблем, котрі розглядає сучасна журналістика;
- акцентувати увагу на здобутках, втратах, перспективі розвитку сучасної української журналістики крізь призму висвітлення кожного з блоків проблем – політичного і соціального.
- сформувати уявлення про зміст та специфіку сучасної української журналістики, що вимагають системного, узагальнюючого підходу.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.
Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
фахові компетентності:
Здатність формувати інформаційний контент.
Здатність створювати медіапродукт.
Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
Очікувані програмні результати навчання. Студент уміє:
Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.
- Викладач: Панченко Світлана