Метою викладання навчальної дисципліни «Патопсихологія» є сприяння становленню професійної свідомості студентів, формування системи професійно – важливих уявлень щодо патопсихології як галузі психологічної науки та основ патопсихологічного дослідження. Ознайомлення студентів з базовими поняттями, загальними теоретичними та методологічними засадами патопсихології. Ознайомлення студентів з основними відхиленнями у розвитку психічної діяльності людини, розвиток вміння робити психологічний аналіз складних ситуацій взаємодії з особами, які мають відхилення у психічному розвитку.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Патопсихологія» є

1.       Дати студентам необхідні знання з особливостей виникнення, протікання відхилень у психічному розвитку людини;

2.       Ознайомити студентів із базовими поняттями, категоріями, загальними теоретичними та методологічними засадами патопсихології;

3.       Вивчення форм та механізмів порушень окремих психічних процесів, свідомості та самосвідомості;

4.       Навчити слухачів грамотному підбору патопсихологічного інструментарію;

5.       Ознайомити студентів з найбільш популярними та універсальними патопсихологічними методиками.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:

загальні компетентності:

-здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;

-знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;

-здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

фахові компетентності:

-здатність оперувати категоріально – понятійним апаратом патопсихології;

-базові знання з патопсихології, розуміння особливостей, клінічного прояву та причин виникнення патопсихологічних порушень у психіці людини;

-вміння аналізувати фактори, які активізують чи гальмують розвиток особистості у процесі онтогенезу та соціогенезу;

-знати і розуміти основні клінічні прояви порушень психофізичного розвитку з урахуванням генетичних передумов.