Метою викладання навчальної дисципліни «Патопсихологія» є сприяння становленню професійної свідомості студентів, формування системи професійно – важливих уявлень щодо патопсихології як галузі психологічної науки та основ патопсихологічного дослідження. Ознайомлення студентів з базовими поняттями, загальними теоретичними та методологічними засадами патопсихології. Ознайомлення студентів з основними відхиленнями у розвитку психічної діяльності людини, розвиток вміння робити психологічний аналіз складних ситуацій взаємодії з особами, які мають відхилення у психічному розвитку.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Патопсихологія» є
1. Дати студентам необхідні знання з особливостей виникнення, протікання відхилень у психічному розвитку людини;
2. Ознайомити студентів із базовими поняттями, категоріями, загальними теоретичними та методологічними засадами патопсихології;
3. Вивчення форм та механізмів порушень окремих психічних процесів, свідомості та самосвідомості;
4. Навчити слухачів грамотному підбору патопсихологічного інструментарію;
5. Ознайомити студентів з найбільш популярними та універсальними патопсихологічними методиками.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:
загальні компетентності:
-здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
-знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;
-здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
фахові компетентності:
-здатність оперувати категоріально – понятійним апаратом патопсихології;
-базові знання з патопсихології, розуміння особливостей, клінічного прояву та причин виникнення патопсихологічних порушень у психіці людини;
-вміння аналізувати фактори, які активізують чи гальмують розвиток особистості у процесі онтогенезу та соціогенезу;
-знати і розуміти основні клінічні прояви порушень психофізичного розвитку з урахуванням генетичних передумов.- Викладач: Савелюк Наталія