Метою вивчення дисципліни “Реклама та PR” — оволодіти знаннями з теоретичних і практичних основ рекламної діяльності, навичками створення рекламного продукту, планування, здійснення і оцінювання ефективності рекламної компанії. Надання майбутнім фахівцям комплексних знань та умінь щодо визначення і використання основних елементів PR-технологій; теоретичне обґрунтування і практична апробація основних методів і прийомів PR у сфері бізнесу з їх адаптацією до ситуації у вітчизняній економіці.

Основними завданнями вивчення дисципліни “Реклама та PR” є надати необхідні знання з реклами та PR, практичні навички планування,організації, здійснення та оцінювання ефективності рекламної діяльності, а також ознайомлення студентів з такими поняттями, як зв’язки з громадськістю, соціально-економічні комунікації, з особливостями формування іміджу організації, фірми, підприємства, країни в цілому,розкриття конкретних PR-методик. Досягненню поставлених цілей та завдань, розвитку позначених знань, умінь та навичок сприятиме самостійна робота студентів, виконання ними індивідуальних завдань.

Досягненню поставлених цілей та завдань, розвитку позначених знань, умінь та навичок сприятиме самостійна робота студентів, виконання ними індивідуальних завдань.

Згідно вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати у результаті вивчення навчальної дисципліни:

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

Загальні компетентності:

−      здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
−      здатність спілкуватися іноземною мовою;
−      навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;
−      застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності;
−      здатність застосовувати отриманні знання в практичних ситуаціях.

Фахові компетентності:

−      здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких торгівельних та біржових структур;
−      здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких торгівельних та біржових структур
−      здатність визначати і оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій, торгівельній і біржовій діяльності.

Очікувані програмні результати навчання:

Студенти повинні:

−      використовувати сучасні комп’ютерні і теле-комунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності;
−      мати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземними мовами;
−      оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій, торгівельній та біржовій діяльності.